Gå til innhold

14 dager på overtid. Flere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har hørt at de kan vente opptil 18 dager faktisk.. De vurderer fortløpende hvordan både baby og mor har det. Min jordmor sa at det skal en del til for at de venter noe særlig lenger enn 14 dager da. Jeg er to dager over termin i dag, og begynner å bli utålmodig, ja...

Jeg også trodde at 14 dager er maks, men det var det vist ikke. Var på ahus på fredagen, der jeg tok ctg, ultralyd og forsøkte med hinneløsning. Legen sa at de var sikre på at det ville sette igang fødselen, i og med at jeg hadde 2-3 cm åpning. Men ingen ting har skjedd. Så da skal jeg inn igjen imorgen (mandag) for å lage en plan... Vet ikke hva det vil si, jeg? Håper virkelig at dere slipper å gå så lenge...

Her er det 9 dager siden termin. Må innrømme det er litt godt å se at jeg er ikke den eneste som går over tiden. Blir mer og mer deppa for hver dag som går.... Skal ikke på overtidskontroll på Ullevål før fredag. HÅÅÅÅÅPER han kommer før det!! Blir litt småsprø av å gå her å kjenne etter tegn til fødsel hele tiden.

Lykke til dere andre som venter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...