Gå til innhold

NY TRÅD: RUGERE uke 46

Anbefalte innlegg

Ja, apriljente-66 skærp dig. Samtidigt førstår jag vad du mener. Er sjelv ganske sikker på att det ikke går fast det bare er rugedag 5 før mig.(magefølelse).

Jag mente 2 vill bli 3. Hon har vart veldigt aktiv og pløtsligt så har hon ikke hørt av sig på 2 dager. OJ,Oj.

Men jag undrer hur det går med alle andre og, soesta, trondheim 74, cocco, tyr76, osv...

Fortsetter under...

Fikk akkuratt nå vite at en kollega er gravid med tvillinger. Min første reaskjon var at jeg ble glad, på hennes veiene. Så ble jeg beymret for spiren jeg ruger på.

Er så j****mye følelser ute å går midt i dette. Er så kjipt å få dobbel reaksjon på noe som jo er hyggelige nyheter, men jeg kan ikke noe for det, sånn har jeg vært i flere år nå når jeg får vite at folk er gravide.

Jeg vil jeg vil, men får jeg det til?

hehehehe..., godt du lot deg oppmuntre, da, apriljente-66! Forstår deg, jeg også, men datt nesten litt ned i kjelleren, sjøl, så det var en god følelse å oppmuntre deg til å fortsette å tro at det går bra.... Ikke at det har med følelsene å gjøre om det blir noe eller ikke, men, det er jo godt når det er så lenge igjen før resultatene viser seg, at man ikke har gitt opp, eller?

Ja, nå begynner jeg å undres om hvor det blir av 2 el 3 også, uff huska plutselig ikke navnet, håpløst å ha så lite klister i hjernen.... Eller kanskje jeg har for mye??? All informasjon går inn, men ingenting går ut, høhøhø....

Hei, Cocco, klart du får det til! Hehehehe.....Det viktigste er at du formidler det positive i tankende dine til de som har fått det til, og så kan vi på dette forumet heller være tilstede og trøste deg når du trenger det!? Det er iallefall lov å være bunnærlig her og å si alle føleleser, det er liksom her vi kan få snakka om alt som blir unaturlig å snakke om i tide og utide med slekt og venner, da mener jeg selvfølgelig de små detaljene og svingniingene som andre kanskje ikke helt klarer å følge mede i, når det blir for mye av det.... Skjønner? Selvfølgelig skjønnerd ere.... tror jeg, hehehehe....

Jeg er på rugedag 6, har bare litt ømme pupper, og luft i mgaen om kveldene! Kan vel ikke si at det er så veldig mange tegn på graviditet heller. Sist når jeg ble gravid på naturmetoden (men mistet) hadde jeg super ømme pupper, men jeg husker ikke nå når det begynte. De fleste finne ikke ut at de er gravide en uke etter at egg og sædcellen har møttes så hvorfor skal vi få så mange graviditets symptomer før etter testdato egentlig.... jeg også kjenner jo etter, men prøver så godt jeg kan å ikke stresse fordi jeg ikke kjenner noe særlig, for det er jo helt normalt å ikke kjenne noe på det stadiet i en graviditet som vi forhåpentlig er på nå! Opp med humør og pågangsmot alle sammen, vi gir oss ikke før tante rød er på besøk eller vi har tisset på minst to tester tesdato og fått negativt svar!!

Hei hei i snø været!

jeg er på ruge dag 13 og føler ikke noen ting,, går bare og titter om hu fæle TR skal komme,, men foreløbig er det bare crione..

Skl teste fredag og har tenkt og vente til da,,syns det er hardt men,,orker ikke se svaret alene,,mannen min kommer hjem i morgen..

Klem fra litt redd GOLLIAT

Annonse

Hei soesta!

Tror jeg også er på rugedag 6 (satte inn forrige torsdag).

Kjenner ikke så mye til symptomer jeg heller.

Vi fikk ei jente for 4 fire år siden (naturmetoden) - og da hadde jeg ingen symptomer før jeg kjente liv i magen. Ingen ømme bryster, ingen murringer, og ingen kvalme. Kanskje jeg var litt trøttere enn vanlig, men ellers ingenting.

Så derfor - ikke stress med å lete etter symptomer.

Jeg synes også at dagene går forferdelig treigt! Jeg skal teste på onsdag neste uke. Enn du da?

Jeg er på rugedag 6 og merker svært lite, litt ømme pupper og veldig mye luft i magen! Ikke før på ettermiddagen når jeg har spist middag heldigvis, så jeg slipper å forderve jobben!! Hvorfor får så mange av oss luft i magen egentlig? Gledgruer meg mer og mer til å teste for hver dag som går nå kjenner jeg. For nå har jeg i hvertfall et håp om at det skal ha gått bra! om en uke kan det håpet være knust, eller jeg kan sprette korken på den alkoholfrie sjampanjen!!! en av to blir det jo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...