Gå til innhold

NY TRÅD: RUGERE uke 46

Anbefalte innlegg

Hei, nå måtte jeg bare lage en ny tråd, den der ble litt vel lang, eller?... Går det bra med dere? Jeg er litt trøttere enn ellers, men så er jo klokka ganske mye nå. også...Ha en riktig god natt, dere! Håper på mange spennende innlegg imorgen, da.....

Er forresten litt småkvalm, men det kan det vel være tusen grunner til....Prøver å ha normal tankegang, ikke kun tenke på hva som skjer i kroppen. Blir nesten litt gal av denne ventinga...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10936250-ny-tr%C3%A5d-rugere-uke-46/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

helt greit med en ny tråd spør du meg...

ja, ventinga er til å bli gal av. jeg kjenner og kjenner og venter og vnter litt til.. hehe hvilken rugedag er du på da?

jeg våkner 2-3 ganger for å måtte tisse om morgenen, det gjør jeg aaaaldri ellers.... hmm

det er mye å tenke på, men fra og med i morgen, skal jeg prøve å bare tenke jobb... er ikke lett men. jeg kommer til å teste neste mandag iallefall! 8 dager igjen bare....

andre som har startet nedtelling til testing? hihihi

Har ski på ja.

De sa till mig att 2 koppar om dagen var helt greit men ikke i bøtter og spann. Jag er en sån som drikker "melk med kaffe" så ett par koppar gør inget. Tenk på att du ska ha sån ca som vanligt og jag utan kaffe hadde stressat ihjel mig og det er ikke bra.

Ner kan ni teste det låter så tidigt jag fick 30/11 som dato

Annonse

jeg har tatt 1/2 kopp med kaffe, men meg uten rødvin og røyk er jo også helt feil, men har jo droppet det hihihi

jeg fikk ingen dato for testeing, hun sa jeg kunne teste om 14 dager, så spurte jeg om ikke det var mulig før, da sa sykepleier, jo etter 12 dager, men er den negativ da, kan jeg være gravid alikevel, men er den positiv, så er jeg gravid. hihi

jeg har jo egentlig ikm 25/11, men jeg kommer ikke til å teste før 27/11, det er 12 dager etter innsetting.

God formiddag!

Jeg kjeder meg også, er ikke så interesert i sport, så det er skuffende med masse ski på tv.

Ikke fikk jeg sove heller,har vært våken siden 8, jeg som hadde gledet meg til å sove leeeeenge i helgen :(

Nåvel, får vel prøve å spise litt da, nå som jeg ikke føler meg så kvalm.

Btw. lilly01, jeg skal teste samtidig som deg, for jeg fikk beskjed om å vente 3 uker (som jeg har skrevet før...). Er jo så lenge til, så jeg prøver å leve så normalt som mulig, men litt tilpassinger blir det jo, vil jo gjøre alt man kan for at det skal virke, selv det nok mest tilfredstiller psyken *he-he*.

Nei, nå går jeg å spiser litt kald pizza, rester fra i går. Også krøller jeg meg sammen på sofaen med en bok eller dvd, mens min kjære får sove lenge, siden det jo tross alt er søndag :o)

Hei alle sammen! Jeg kaster meg inn her sammen med dere om det går bra...? Litt om meg... Jeg er 28 år, og min mann og jeg går gjennom vårt første IVF forsøk nå. Jeg hadde uttak på tirsdag og innsett på torsdag, fikk 5 fine befruktede egg, satt 1 inn og la 4 på frys. Så nå er jeg vel på rugedag 3, og vondten i magen etter uttak er nesten helt borte. Veldig deilig! Jeg gjør som dere andre, tenker masse og tisser masse om natten! Og det er ikke jeg vant til, så det irriterer meg en liten smule! Ellers merker jeg ikke stort, men det er veldig tidlig så det er nok ikke særlig rart.... I morgen er det ny dag på jobb, men jeg kjenner at jeg er veldig lite motivert! Er liksom ikke der jeg er interessert i å legge konsentrasjonen min om dagen! Hodet mitt er et helt annet sted!!! Men kan jo ikke bare være hjemme og tenke på lille gullfrø heller! I går hadde jeg middagsgjester og det var superkoselig, digger da faktisk å holde på hjemme om dagen!! Blir så hjemmekjær av dette! Men tiden kommer nok til å gå litt fortere når man blir tvunget til å tenke på litt annet også! Og når alt kommer til alt, så gruer jeg meg litt til testdag også, for da kan alt være over og det er mye deiligere å gå med et håp om at det skal gå bra i alle fall! Men men, dagen kommer uansett og kanskje lille gullfrø har festet seg og er klar for å bli min lille augustbaby....?!

Hei alle sammen!

Dagene er lange. Lenge til testing. Eg skal teste tordag 29.11. Satt inn et egg onsdag 14.11. Er utrulig trøtt, tror det er ettervirkninger av behandlinga og spenninga med egguthenting,befruktning,celledeling etc.Har litt stikkinger i magen. Og vondt nederst i ryggen. Ellers er eg utrulig røyksugen......

hei 8.august

klart det er freit at du hiver deg inn her... når har du testdag da, ser at vi satt tilbake samme dag nemlig....!!!

alle sammen, jeg tolker det sånn at vi alle har det veldig likt om dagen, det er jo litt ok å vite at man ikke er alene, men samtidig så unner jeg ingen av dere å sitte på denne pinebenken altså, bare så dere vet det hihi

soesta, jeg er også røyksugen, går lettere når jeg er hjemme, men gruer meg til jeg skal på jobb i morgen... da blir det værre... har ikke røyka siden dagen før uttaket....

Hei og god morgen jenter!

Jeg har kjent stikkinger ,og ømme bryster,,men de siste 4-5 dagene,,har alt blitt borte,, blir litt "redd" men prøver og tenke litt på hva en del venninder sier til meg.

De kjente det først i uke 6 og ei først i uke 22 at noe var på gang,,

Eller blir jeg fort litt mer kokko en det jeg er ,,ler ,,

Jeg er ikke noe stor klekker så hos oss er sjansene veldig små får å lykkes(se profil)

JEg skal ta blodprøve i morgen og hjemme test 23november,,,vi fikk satt inn 2 egg,,

Ha en fortreffelig søndag

KLEM GOLLIAT

Annonse

Er du lita og lys og mannen din høy og mørk og litt eldre enn deg da eller??

hehehe

verden er ikke så stor. Jeg er fra Tønsberg, så er en liten bit å kjøre, men man blir jo vant til det. og nå går det fort syns jeg... jeg er 25 og sambo 27. du/dere da?

Lykke till golliat, og desse gravsymtomerne førsvinner mot slutet av rugetia, dine venner har helt rett det tar en stund som oftast innan man får symtomer på riktigt.

Jag er og røøøøksugen. Suger på pastiller hele tia. førdelen er att det blir ryddat her tillslut, må hålle på med noe. En annan førdel er att jag ikke hoster så mye tror att jag egentlig børjar bli ett kolsfall, så dette førsøket kom nog i grevens tid.

huff og huff lilly0

da er det godt du fikk til et forsøk nå... ellers hadde du vel kollapset. hehe

men hvor lenge har du holdt opp nå da? jeg røyket dagen før uttak, men ikke siden... men tenker på det hele tiden ja...

flere som har masse luft i magen som vil ut hele tiden??? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...