Gå til innhold

Crinone - MÅ denne tas med 12 timers mellomrom??

Anbefalte innlegg

Er det veldig viktig??

Forrige gang jeg brukte den kunne det gå 9-14 timer mellom dosene. Var det veldig galt?? Legen min på klinikken har ikke sagt noe om det, og jeg har heller ikke tenkt på og spurt. Må vel spørre han på tirsdag når vi får satt inn frysegg, men har dere fått høre noe om det???????

Fortsetter under...

Hei vennen!

Jeg setter også Crionone 2 ganger om dagen, men er ikke sååå nøye med om det går 10, 11 eller 12 timer imellom. Tror det viktigste er å være i bevegelse 10 - 15 min. etter at den er satt sånn at den får virket skikkelig.

Lykke til:-)

Klem

Hei

FØler dere at det noen ganger så renner crionen ut igjen?

Jeg har fått beksjd om å sette den morgen og kveld,, det med bevegelse har ingen sagt til meg,,? hm hm

kanksje det var lurt det,,,

Jeg er på ruge dag 11 med 2 egg ,,og kjenner ingen ting ,,

bare i hodet,, der går det litt rundt,, hihi

KLEM GOLLIAT

Det med 12 timers mellomrom er ikke viktig. En dose bruker 3 døgn for å avgi all progesteronet, så om du skulle vente i hele 20 timer mellom dosene innimellom går du alikevel ikke "tom" for tilførsel.

Jeg tar de litt som det passer, en morgen og en sen ettermiddag.

På sykehuset, dvs i Porsgrunn sa de at det var en fordel å ta Crinione med 12 timers mellomrom, det er det eneste jeg vet... så derfor gjør jeg det. Men kan ikke huske at jeg gjorde det sist, og da ble jeg jo gravid, hehehehe....

Annonse

Tusen takk for mange svar:o))

Jeg har heller ikke hørt om det med og være i bevegelse, og sist gang var jeg påpasselig med og ligge og slappe av etter og ha tatt den for og være sikker på at den ikke rant ut igjen....

Da vet jeg bedre denne gangen:o)) Skal prøve og holde meg i bevegelse i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...