Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #1 Del Skrevet 17. november 2007 hei. er det bare meg eller er det flere som har store problemer med å gå overens med mannen sin om dagen? alt blir galt,det han sier,det han gjør,til og med det han ikke gjør. men elsker han sef inners inne uansett men vanskelig å vise det om dagen.det er så frustrerende og jeg blir deppa av det for vil ikke værre ei sånn dritt kjærring som bare går rundt å kjefter:( takker for hvert enneste svar. pleier ikke være annonym men velger det denne gangen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10935246-er-det-bare-meg/
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #2 Del Skrevet 18. november 2007 Nei det er ikke bare deg. Jeg er vanligvis en rolig og avbalansert person, men igår tippet det over for meg da mannen min for nte gang sto opp klokka 11.00 på lørdag for å sette seg til ferdig dekket frokostbord (vi har 2+2 barn og venter ett felles, hans barn er hos oss annenhver helg). Han deltar nesten aldri i husarbeide (han ordnet med vaskehjelp etter alt maset mitt om at han skulle hjelpe til) og ikke handler han, lager mat eller vasker klær. Men han ordner alt det praktiske i huset utenom husarbeide, er flink der men blir aldri helt ferdig med noe. Vi har begge full jobb. Så igår fikk han boka jeg leste rett i fleisen da han spurte hvorfor jeg var så sur! Han fikk hele leksa og han tok alle barna på svømming og lagde mat og vasket opp hele lørdagen, jeg rørte meg ikke fra sofaen hele dagen, deilig! Og jeg gråt masse, var bare deilig å slippe ut trykket. Jeg tror han tok poenget mitt, så vi får se hva som skjer framover. Synes ikke har er så omsorgsfull som jeg hadde ønsket nå som jeg er gravid, men jeg er blitt så nærtagende! Så du er ikke alene nei! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10935246-er-det-bare-meg/#findComment-10938005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå