Gå til innhold

Snur seg og styrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sönnen min pa snart 8 mnd snur seg örten ganger i sengen etter at vi har lagt han og star og gynger frem og tilbake pa alle fire, reiser seg opp pa kne ved sengekanten og styrer voldsomt. Ikveld tok det 45 min fra jeg la han til han sov, var inne mange ganger og snudde han. Tidligere (för han begynte a snu seg) har det holdt a ga inn max 1-2 ganger og gi smokken sa har han sovnet. Han ligger i grobag men er en liten akrobat og kommer seg rundt likevel uten problem ;-) Noen som har noen gode rad til hvordan jeg kan forhindre dette eller hvordan jeg skal handtere det? Skal jeg ga inn og snu han hele tiden eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en sovepose/babysafe med stropper som kan festes rundt madrassen. Fester du dem stramt nok så skal hun ikke klare å snu seg. Det har hjulpet på nattesøvnen hos maaaange barn i alle aldre :-) De fleste barn aksepterer å "bindes fast" slik uten problemer.

Skrevet

Han liker best a sove pa siden, funker det med stropper likevel?

Skrevet

Nei det tror jeg ikke for det betyr at du må ha den ene stroppen litt slakkere - og det kan være farlig! Barnet kan surre seg inn i den da. Men det kan jo hende han aksepterer å ligge på ryggen.....men da må du jo prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...