Gå til innhold

Hvordan leietaker ville DU hatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal leie ut en kjellerleilighet nå, men er litt i tvil om HVEM vi skal velge.. Nybakte, singe tenåringsmødre, unge par, pakistanere- nygifte, indere? Hva ville dere hatt- dere som er uteiere pr i dag..

Jeg ser en del både fordeler og ulemper med endel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke indere eller pakistanere...........pga sterk matoslukt bla........

single damer 30 pluss kanskje. ......... eller en mann som leier hos en bekjent. han betaler, aldri noe tull og har heftig damebesøk hver helg og det smitter visst over...........ha ha!!!

Skrevet

Et ungt par som venter sitt første barn. Da må de være rolige selv, slik at babyen får sove i fred. Ingen festing og sjau.... Ingen større barn som roter ute i gården deres, eller kommer borti bilen din med trehjulsykkelen sin etc ;-)

Skrevet

Dere har jo møtt de og vet og hvilke som ga et best personlig inntrykk? Stol på den magefølelsen.

Skrevet

det med matlukt er kjent. Leide hos en inder selv for mange år siden, og eksen min sa han likte bedre å sitte i sin egen drittlukt.. hehe

det er bare ett soverom, så jeg er ikke positiv til at blir flere enn to boende. Siden jeg åpner familiebarnehage er singel alenemor også et dårlig kort. Jeg har ikke plass til flere barn, og er ikke noe flink til å si nei...

Det har vært en pakistaner her, og han er så masete- nesten truer seg til leiligheten fordi det er så trasig for han og hans nygifte kone å bo hos en kamerat.. Virker litt proforma for meg.. da KAN jeg ikke ha de der. Vil IKKE på kant med noe lovverk..

Skrevet

Har hatt best resultat med barnløst ungt student par og single, kristen ung studinne, Har hatt tre forskjellige mannlige leietakere og har alltid vært tull med dem, har og vært mye tull med ett ungt samboerpar med liten baby, ble kjempe involvert i krangel når det ble slutt. Så unge kristlige kvinner..

Skrevet

Meg:) Jeg er ung, singel mamma:) Tror du bør gå etter magefølelsen, du har vel møtt de interesserte? Jeg leier en del av et hus, og det hadde vært mange mange på visning i alle aldere og livssituasjoner. De ringte meg morgenen etter de hadde hatt visning og sa at om jeg ville så fikk jeg den. Så personlighetene våre "klikket" nok bedre enn med de andre søkerne. De skjønte at jeg var hyggelig, rolig, ressurssterk, huslig (så ingen fare for at utleiedelen forfaller pga manglende vask etc..) Nei, gå etter magefølelsen din, og ønsker dere ingen av de, så la den ligge ute lengre og se om dere kan få flere interesserte, Og skriv ordetnlig kontrakt. Bra for begge parter.

Skrevet

her er drømmen mannfolk (ung/gammel) med stabil jobb-inntekkt...

de er ofte mye ute og reiser (særlig ingeniører her i byen..), de er ofte rolige, er de godt voksne er det ofte ukespendlere...

Skrevet

Det er vanskelig det der......vi har nettopp leid ut leiligheten vår igjen. Vi lot den stå tom lenge fordi vi var bestemte på å vente til noen vi "virkelig" ville ha dukket opp. Har hatt en strøm av interesserte som vi har takket nei til.....unge par, en fra Sudan, mange med bikkjer, osv.

Den rette dukket opp! Mann 43 med et ferskt samlivsbrudd. Vi vet om noen som kjenner han, og det har vært viktig!

Skrevet

det er ikke lett.. vi skal bestemme oss på onsdag- men vi har visninger ennå. Jeg får litt noia når folk opptrer så desperat, bare.. Det kommer et ungt par imorgen jeg har litt tro på. Ikke sett de, bare snakket med de. Hyggelige.. Er jo greit om de som leier hos oss ikke klager om VI har en fest? Vi er jo meget sosiale mennesker- og kommer til å fortsette med det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...