Gå til innhold

Noen med sterke menssmerter her?


håpfulle er vi

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i 5+3 uke. For en uke siden våknet jeg en natt av utrolig sterke smerter. Litt mensaktige, men er ikke sikker for jeg har aldri hatt så vondt under en mens. Smertene varte ca 10-15 min, så var de over. Neste natt kom de igjen men ikke like sterkt og ikke like langvarig. Så denne uken, onsdag morgen våknet jeg til vanlige menssmerter og gikk på do, da var det litt ferskt "utvannet" blod i dopapiret. Tok på meg bind, men i løpet av dagen kom det kun som en tiøring, og det kom ikke mer på dopapiret. Så nå for ca en halv time siden, kom denne smerten igjen. Utrolig sterk menssmerter som gjør vondt i ryggen og ned i lårene. Varte ca 5-10 min også var de borte. Ikke noe blod.

Nå har jeg selvfølgelig lest mye om alle de abort mulighetene som kan skje og begynner å bekymre meg. Har time hos legen mot slutten av neste uke. Er det noen som har erfart det samme ??? Trenger noen positive tanker

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei=)

 

Jeg har også disse sterke menssmertene.. De kommer og går, med gjevne mellomrom. Forskjellig styrke,da. Skal visst være normalt å ha smerter, da livmora utvider seg. Jeg har iallefall hatt det veldig vondt, men har vent meg til det! Er 7+2 idag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN TAKK, trengte å høre at det er flere enn meg der ute:) Ikke at jeg unner noen så vondt, men du skjønner sikkert hva jeg mener... Jeg trodde jeg tålte mye smerter jeg men første gang jeg fikk disse trodde jeg at jeg skulle forgå, nå i etterkant er de ikke så ille, men nok til at jeg begynner å kaldsvette og ikke kan stå oppreist.

Husker fra min tidlige mens at varme pose pleide å hjelpe kanskje en kan prøve med det:)

 

Masse lykke til videre

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen=)

 

Skjønner deg veldig godt! Det er greit å vite at det er flere i samme situasjon, selv om en selvfølgelig ikke unner andre disse smertene. Jeg har det nok akkurat likens som deg. Har vært vant til å ha menssmerter, men disse overgår vanlige menssmerter tvert! Har heldigvis ikke svimt av enda, noe jeg bruker å gjøre med menssmertene.. Blir lettere etterhvert da! rart hvor mye vi kan venne oss til=)

 

Ønsker deg også masse lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg hadde også enormt sterke smerter i korsryggen da jeg var like langt som deg. De første dagene på natta, etterhvert kom de flere ganger i løpet av dagen. Varte i ca 15 min før de var over. Var så ille at jeg angret på graviditeten... Er nå i uke 9 og har ikke slike smerter lengere. Jeg tok kontakt med fysioterapeut og fikk en del øvelser som skulle være gode å gjøre. Etter at jeg startet med disse øvelsene har jeg vært i fin form. Anbefaler deg det, for det var mange muskler i ryggen som strammet seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...