Gå til innhold

Noen som kan anbefale barnehage på Nordstrand??

Anbefalte innlegg

Har fått mitt første barn, og skal søke barnehageplass fra neste høst. Har ikke peiling på hvordan dette foregår, søker man bare en masse plasser og håper på det beste, eller setter man opp etter prioritet?

Synes det er så mange barnehager rundt her, og aner jo ikke hvem som er bra eller ikke bra. Noen tips?

Hilsen blondie : )

Fortsetter under...

Du søker innenfor din bydel, kan sette opp inntil 7 barnehager i prioritert rekkefølge. Blir det ledige plasser i noen av dem, er du med i trekningen. Er det ledige plasser i andre barnehager i bydelen, er du ikke med i trekningen på dem, kun på de du har satt opp på listen din. Kan lønne seg å tenke litt strategisk i forhold til plassering og slikt. Barnehagene i utkanten av bydelen har ofte litt dårligere søkning f.eks. Vi fikk tips om at en barnehage i bydelen som vi ikke hadde på vår liste skulle utvide og få flere plasser, så da endret vi søknaden vår for å få den med på lista. Og sannellig fikk vi ikke plass der!

Ang bydel Nordstrand har jeg dessverre ikke peiling.

Annonse

Hvor på Nordstrand bor du?

Obersten

Bauneveien

Bakketoppen bhg

Munkerudsletta bhg

Rødstua bhg

Nordseter bhg

Nordstrand menighets bhg

Har hørt positivt om disse, samt at jeg har min i en av de. Har forøvrig og hørt positivt om Knausen siden vi kjenner 2 stk som går der=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...