♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Hmm., jeg har fått en blåflekk på puppen..rett oppom areola.. Noen fler som har hatt d??
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 17. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2007 nei har ikke slått meg..er bare ømt..
Expat Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Det hennder at man sprenger noen blodkar i brystet, det er ikke farlig. Se det litt an.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 17. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2007 ok men hva kan d være om d ikke går vekk da?
Expat Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Vet ikke helt, da måtte jeg snakke med de "store" ammehjelperne jeg har kontakt med. Si ifra om det ikke blir bedre i løpet av noen dager, eller om du får mer plager da!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 jeg fikk det ganske ofte i løpet av natten. etter vært forsto jeg at det bare var småen som bomet på brystvorta og sugde i vei der han fik ta. det går bort som et vanlig blåmerke eller sugemerke :-)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 18. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. november 2007 hihihi, akkurat det oppdaga jeg også i natt:) Fikk nemlig ett nytt:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå