Gå til innhold

Plutselig uvel og kvalm i uke 34.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være noe som ikke stemmer eller er det mulig å bare være uvel uten at det behøver å være noe. Ble litt bekymra her. Kanskje ikke nødvendig. Noen som har noen tanker?

Skrevet

Det har skjedd meg åsså - har lest at det e helt vanlig. Her har eg begynt å spy opp mat igjen, sukk.... Så sånn må det væl bare være... :)

Skrevet

Det trenger ikke bety noen ting, men har også hørt at det kan være et tegn på svangerksapsforgiftning, iallefall dersom det er i kombinasjon med vondt i magen, vondt i hodet, mye vann i kroppen, høyt blodtrykk, utslag på protein i urin e.l. Men som sagt, så tror jeg ikke at det er noe mer alvorlig enn at du kanskje bare trenger litt ekstra med søvn og hvile.. ??

Skrevet

Takk for svar. har vært veldig trøtt i dag også. Noe diare, ikke mye og uvel. Var hos jordmor for to dager siden, fant noe bakterier i urinprøven, den ble sendt til dyrking. Ikke feber eller andre symptoner. Bekymrer meg kanskje for mye. Får prøve å hvile mer, sover jo dårlig om natten.

Skrevet

Hei hei...

Jeg er akkurat 32 uker i dag, og har det på akkurat samme måte. Har de siste to ukene gått og vært uvel sånn til og fra; urolig i magen, diare, kvalme, magesmerter fra tid til annen (menssmerter) og generelt slapp. Kommer i "byger" på en måte - er ikke dårlig konstant, men i perioder. Skal til jordmor til uken, og tenkte ihvertfall å nevne det for henne. var en som nevnte at det gikk noe sånn virus-greier, så jeg har tenkt at jeg kanskje har pådratt meg noe der. Jeg bor i oslo, hvor bor du? (sånn med tanke på hvis det er noe som smitter...)

Skrevet

Jeg har også begynt med "morgenkvalme" igjen som varer hele døgnet... Slitsomt... Begynte igjen i uke 32, og var slik med førstemann også. Tror ikke det er farlig!!

Skrevet

Kan være noe hormongreier sa legen min.. Var ikke uvanlig å få det på slutten. (de siste ukene)

Skrevet

Uff, orker bare ikke tanken på å bli kvalm igjen. var kvalm fire første månedene i svangerskapet. Kommer og går her også. Jeg er fra vestfold området. Får håpe det blir bedre. Ser det er mange som sliter med litt av hvert her. Så jeg skal vel ikke klage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...