Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes cb digital er best, der slipper man å tyde streker. Er den positiv popper et lite egg frem:) Men de er jo klart dyrere enn "billigstrimlene", og det kan jo fort bli en del tester man svir av, så jeg har valgt å teste med strimlene noen dager først, og når denne nærmer seg positiv tester jeg også med cb digital. Har funket fint så langt. Det jeg har opplevd med strimlene, er at teststreken blir mørkere og mørkere (uten å være positiv) etterhvert som el nærmer seg, dermed får jeg en pekepinn på at nå går det mot positiv. Opplevde imidlertid at den aldri ble helt positiv, derfor syntes jeg også det var greit å ta en cb digital når billigstrimlene var nesten positiv.

Dette kunne jeg ha skrevet selv også... tester med de billige i dagene før jeg mistenker at noe skal skje, bare for å være sikker, og så går jeg over til CB digital. Det er faktisk sjeldent at jeg får helt positivt utslag på billigtestene, mens digital-testen sier klart fra. Man kan jo dessuten se på strimmelen der også om noe nærmer seg... de to gangene jeg har vært nede nå har jeg fått positiv test midt på dagen, men tydelig sett på morgenen at det nærmer seg...

Jeg sverger til CB digital test for jeg har opplevd å ikke finne EL med billigstripsene, men det har aldri skjedd med den digitale. Etter hvert har jeg blitt såpass erfaren på syklusene mine at jeg ikke har behøvd så mange tester for å treffe EL heller.

Jeg anbefaler http://www.billige-tester.no/ for der får du EL testene til "kun" 199,-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...