venter7 Skrevet 17. november 2007 #1 Del Skrevet 17. november 2007 Lurte bare på hvordan det gikk med deg.....du skrev jo sist at du tenkte på å komme i gang med fryseforsøk før jul. Er du i gang? Litt spennende å følge hverandre.... Jeg venter til januar. Skal da i gang med fryseforsøk i stimulert syklus (har litt lange og uregelm.sykluser). Begynner gradvis å få litt optimisme og tro tilbake.....men begynner også å forsone meg med at det faktisk ikke er sikkert at jeg vil oppleve å få egne barn. Kjenner at all denne usikkerheten virkelig tar på! Hvordan har du det? Ellers får jeg fotsone/akupunktur-behandling nå. Tar masse vitaminer og styrer på....har ikke helt troen på dette, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10930842-hei-gig-84/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
gig84 Skrevet 17. november 2007 #2 Del Skrevet 17. november 2007 Hei venter7 Jeg venter på mensen og skal ringe haugesund så fort den kommer. skal da ha fryseforsøk i naturlig syklus før jul viss alt går etter planen. Jeg styrer også på med vitaminer, prøver det som prøves kan. Kjenner og virkelig at all denne ventingen og usikkerheten tar på, føler meg til tide ganske i ubalanse. Men begynner så smått å glede meg til fryseforsøket. Noe som har gjort situasjonen vår enda litt vanskeligere, er at noen i familien nettopp valgte å ta abort på grunn av kromosomfeil. Det ble bare helt totalt feil for meg, her sliter vi med å i det hele tatt bli gravide også velger andre å ta bort fosteret de er blitt gravide med for at det har kromosomfeil. Begrunnelsen deres var at kanskje hadde fosteret andre sykdommer, og at det kanskje ville fått et vanskelig liv osv. Jeg har hørt om mange med kromosomfeil som er takknemmelige for det livet de har fått. Kjenner dette gjør vår vanskelige situasjon enda vanskeligere nå. Men snart kommer mensen håper jeg og da er vi virkelig i gang igjen. blir spennende med en ny rugeperiode. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10930842-hei-gig-84/#findComment-10933081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå