Sjokolade76 Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 hei! Jeg lurer litt på noen navn, og reaksjonene på de. Først er det navnet til min egen mormor, Constanse.. det er jo ganske sjeldent, men jeg synes det er fint. Er det noen her som ikke liker det, siden det er gammledags og noe uvanlig? Ellers tenker jeg litt på Oscar og Hermann, men også Aurora og Hermine. Aurora har jeg forstått blir mer og mer vanlig, og siden jeg selv har et veldig vanlig navn kunne jeg tenke meg noe litt mer uvanlig.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Constanse er veldig fint Hermine er ok. Aurora er ok. Oscar og Hermann er fine futtenavn
Gjest Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Constanse er nydelig, og som du sier, ikke så mye brukt. Hermine er helt ok. Men jeg ville valgt Constanse:) Oscar er finere enn Hermann synes jeg:)
mamma til 2... Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 jeg heter constanse til mellomnavn. er oppkalt etter min kjære bestemor.. får masse skryt for navnet:)
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Constanse syns jeg er veldig flott! Oscar liker jeg bedre enn Herman og Aurora er fint. Hermine minner meg veldig om harry potter.. Cornelia er en av mine favoritter, litt oldemornavn det og men vakkert!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Jeg synes ikke Constanse er noe fint i det hele tatt! grøss. Hermine er jo fint, Aurora og. jeg liker skrivemåten Eurora da, gjør det litt mer spesielt
prebs Skrevet 11. desember 2007 #10 Skrevet 11. desember 2007 Constanse er for pompøst for meg ,men det er vel bare en vanesak. Ellers liker jeg: 1.Aurora (med A- ellers blir det Europa...) 2.Hermine- fint Guttenavnene liker jeg veldig godt begge to! Eneste innvendingen er at jeg ville hatt bare en N i Herman.
Vipsenmamma Skrevet 12. desember 2007 #11 Skrevet 12. desember 2007 Constanse er pompøst og tungt synes jeg. Ja, det er uvanlig og det er det sikkert en grunn til. Oscar er greit, Hermann synes jeg ikke om. Aurora er fint, Hermine er snobbete. Og bruk for guds skyld ikke Aurora med E - hun vil jo resten av livet måtte si - jeg heter Aurora med E, istedet for - jeg heter Aurora.
ma-85 Skrevet 12. desember 2007 #12 Skrevet 12. desember 2007 Ville nok heller skrevet Konstanse. Men det er et pent navn, litt gammeldags, men koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå