Gå til innhold

kjopt super vogn!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, denne vognen har jeg sett på amerikanske sider, og synes den ser så fin ut! Har mulighet til evt. å kjøpe vogn derfra siden vi har familie der som kommer å på besøk både før og etter at babyen kommer.

Har du brukt den enda? Kan du ikke fortelle litt mer?

Blir ryggen flat?

Virker fjæringen bra, synes du?

Ser at "brettet" foran kan fjernes. Etter din mening, tror du det blir plass til en mykbag i vognen da?

Håper du kan fortelle så mye som mulig, da jeg er veldig nyskjerrig på denne vognen!

ja har brukt den de to siste dagene, helt super aa trille. Ryggen blir dessverre ikke helt flat saa blir kanskje vanskelig med softbag i den tror jeg.

men det er god plass i den altsaa! babyen min er 2 mnd akkuratt og han ligger paa skinn i den og det gaar helt fint. Fjaeringen er helt flott, det foelger med en liten pumpe til hjulene. og den jeg har er det mulighet for aa koble mp3 spiller paa, med hoytalere og greier...he he fin dubbeditt for mannfolk! Vogna heter Jeep limited liberty urban terrain. Den er virkelig verdt aa kjope, hvertfall som en vogn nr to til senere! Jeg har dypvogn hjemme som jeg skal bruke i hele vinter, men til vaaren er det frem med Jeepen hehe.....sjekka om det var plass til softbag naa, og det gaar helt fint......du trenger ikke ta av brettet forran heller for aa faa plass....kan legge ut bilde av den njeg har kjøpt naar jeg kommer hjem til helga...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...