Gå til innhold

er det mac dreamy eller mc dreamy??? driv med fotoredigering av patrick dempsey... u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

ingen av delen. Jeg blir tiltrukket av MENN, ikke små vattnisser med stusselig hårvekst og forvirrende sjelsliv.

men om du insisterer: mcDreamy. Som i McDonalds.

Skrevet

hm.. ok..

Syns ikke no om han fyren (Patrick Dempsey..hvis du lurer)

Bruker han som prøveklut i fotoredigeringa... nytt prg..

Skrevet

interessant! Hva om du bytter ut kroppen med en kjekk fyr? og hodet med Jack Sparrow? Da begynner vi å snakke heit, vettu!!! :D

Skrevet

Han lege fyren i Greys som alle sikler etter.. vet ikke hva han heter i serien da jeg ikke følger med på greys

Annonse

Skrevet

mayaya: mcDreamy = typen til Grey. Verdens teiteste turnuslegerollefigur.

Skrevet

Jack Sparrow??

Nevnte du ikke vatt nisser i stad????

Skrevet

Jack Sparrow er sikle-sexy!!! nammenamm... KOM TIL KA-PING! så skal vi leke sjørøver tenker jeg :D

Skrevet

He he.... Har hele tiden sett på Jack Sparrow som en homo-pirat som ganske dårlig skjuler sin over-femininitet(?..er trett..får gå for det)

Skrevet

åhåhåhå da har du misforstått, snuppa! Han er kanskje litt i tynneste laget for meg, men for all del: om Captain Sparrow hadde banka på døra mi ville jeg gladelig latt meg bli tatt oppetter vetten om gubben så hadde stått og sett på ved sidelinja... deilige, deilige mannen... sparrow altså. Ikke for det, mannen min er ok han og altså. Hehe :)

Annonse

Skrevet

Ha ha.. ja du kan få sagt det.. he he...

Skrevet

mister kjapt litt hemninger etter 3-4 seigmenn en sein lørdagskveld vettu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...