Gå til innhold

Er jeg gravid tro??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg tenkt masse, lest mye om hva en kan merke det på etc.

Alt dette leste jeg nå at kan være tegn på graviditet.

Jeg har vært mye trøtt og daff den siste tiden, tenkt at det er pga vi holder på en del i huset med oppussing..

Mensen var brått forsinket og unormalt lite som kom da den først kom..

Er en del kald av meg, men brått kan jeg bli varm.. Normalt er jeg varm av meg.

Et par kvelder hadde jeg en ubehagelig stikking i underlivet, føltes nesten som kdet sovnet der nede..

Også følt meg oppblåst helt siden mensen normalt skulle kommet..

Hva skal jeg gjøre??

Fortsetter under...

Hørtes litt mistenkelig ut ja.. du kjenner jo uansett kroppen din best! det viktigste tegnet er at mensen uteblir.. du kan ha hatt festeblødninger dersom du blødde lite, men tror ikke dette varer dagevis.. men jeg har ikke erfaring med festeblødning da jeg ikke hadde det i sist graviditet.. ta en test da vel;) Lykke til!!

Aldri hatt det selv, så ingen kjennskap til det. Men vil ikke tro at den blødningen jeg hadde var festeblødning, for jeg har alltid trodd at festeblødning var en liten blødning på en dag..........

Var det å ta en test da, frykter det litt pga jeg frykter utfallet av den! Så om jeg klarer å roe meg med ting som det har vært til nå, så venter jeg nok til min neste periode for å se hva som skjer da. Så sant jeg klarer å vente...........

He he he...... Ja, det forstår jo jeg også. Men vet ikke om jeg tør, frykter svaret litt. Derfor vil jeg heller høre hva andre tenker og tror! ;) Dermed kan jeg bli tryggere på hva det heller mest mot av ikke gravid og gravid......... Selvom ikke dere gir meg noe fasitsvar, så føler jeg at jeg kommer litt nærmere fasiten! ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...