Blue Lady Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Tror ikke jeg holder ut fullamming lengre enn 4 mnd jeg... Jeg har mer enn nok melk, men Mina får rett og slett ikke nok virker det som. Hun spiser annenhver time nå, både natt og dag. I kveld har jeg ammet 1830, 1930, 2200, slik varer natta.. utrolig slitsomt. For bare en mnd siden så la jeg hanne 1900 og så vpknet hun for mat kl 0300, det var deilig det. Noen som har noen tips kanskje? (vil ikke begynne med flaske med mme på kvelden). Hun er rett over 3 mnd. (her er resten av tråden på skravle: http://www.dinbaby.com/forum/thread/10928297 )
trollet66 Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Prøv å puste litt, og hold ut litt til !! Virker som om du er inne i en klassisk økeperiode..... Ganske vanlig rundt 3 mnd alder. Jeg har også melk i massevis, men skulle tro at snuppa ¨hadde lest¨ om økedøgn noen plass, for hun hadde noen sånne dager hun også rundt 3 og 6 uker og litt før 3 mnd. Prøv som jeg gjorde og fremdeles gjør, pumpe deg noen ganger etter at hun er mett på morgen og dag, da får du ut fin fløtemelk....Gi henne dette på kveld, kan hende det hjelper... Snuppa mi er nå 3 1/2 mnd og hun får 300ml mm i to tette måltider på kvelden, da sover hun 8-9 timer.
Expat Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Det kan også hende at dette er vanlig tannkløe! Oppførselen kan forklares slik. Du kan jo for eksempel høre med helsestasjonen ang smertelindring for tannkløen.
Blue Lady Skrevet 17. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2007 hmm, ja det kan være tannkløe også, hun putter finger og hender inn i munnen hele tiden, sikle har hun også begynt med. Tror hun også er veldig nysgjerrig, for hun kaster seg ofte bakoer når hun spiser og styrer fælt med armer og bein når hun spiser. Kanskje hun rett og slett ikke spiser seg ferdig? Trolle66: Hun får ofte flaske på kvelden for jeg jobber noen kvelder og da legger pappaen henne, men hun våkner like ofte fordet. jaja, får bare holde ut )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå