Gå til innhold

åh, frustrert....


Fruktjuice-og-vann-lensmann...

Anbefalte innlegg

jeg har fortsatt ikke fått positivt svar på test...men ingen mens, en uke over, og på sykehuset tok de jo en positiv test. men jeg vil ha en positiv selv jeg!! har jo tatt tre stykker! er redd jeg ikke produserer nok hormoner og det er jo ikke bra....grugleder meg til legetime neste uke så han kanskje kan bekrefte noe. er 5+0 i dag da hvis det er tilfelle... klager mye nå, men men hehe, føler jeg har litt rett til det nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg=)

 

Sukk.. det må være frustrerende! Men, vet du? Jeg vet om ei jente som aldri fikk utslag på hjemmetestene, men fant ut ved en blodprøve hos legen at hun var gravid. Sønnen hennes ble født, og alt var i skjønneste orden!=) Så... poenget er vel at kroppen vår er ikke alltid til å forstå seg på, så.. testen på sykehuset kan godt være den som stemmer=)

Håper på det=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar:)

håper det er sånn med meg og, føler meg jo tvers igjennom gravid. har ei jente fra før og symptomene er akkurat de samme som da jeg var gravid sist. bortsett fra at den testen var klar som bare det! ... håper på det beste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vet du, det samme skjedde med meg. Etter jeg ikke hadde fått mens på en uke tok jeg tre tester i løpet av den uka, alle var negative.Uka etter det igjen hadde jeg fortsatt ikke fått mensen så tok en ny test, og den var positiv som bare det:) er vel litt forskjellig fra person til person når det gir utslag på en test..

Masse lykke til iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, takk beibi08:)

håper det er tilfellet her og, jeg orker ikke ta flere tester akkurat nå for den streken er så svak at....ja! men jeg skal til legen på tirsdag og da skal han få ta en blodprøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...