Gå til innhold

Amming kun om morgenen?

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var første gang snuppa la seg uten kveldspupp. De siste dagene har hun bare tullet og bitt meg når jeg har gitt henne kveldspupp så jeg tok en sjefsavgjørelse og kuttet den ut.

Gikk kjempefint, tok kveldsstellet som vanlig, pusset tennene hennes på badet. La henne i senga, sang for henne og så var det natta. Ingen protester!! Kjempelettet men samtidig litt trist!

Hun er jo bare 8mnd, men hun har valgt det selv og jeg har ikke lyst til å tvinge henne for så å avvenne henne om noen måneder.

Hun har i noen uker bare hyyyylt og skreket når jeg har tilbydt på dagtid så har kuttet det ut i ca 1 uke. Så nå ser det igrunn ut til at ammingen går mot en relativt naturlig slutt.

Men, er det fint mulig å bare amme om morningen? Og får de i seg noe særlig "godsaker" da? Tenker på antistoffer og slikt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hun får i seg av mm nå er ganske konsentrert hva antistoffer angår, så bare la henne får det så lenge som mulig!

Med første mann så nektet hun pupp etter 8 mnd.... Jeg pumpet og ga mm på flaske og i grøt frem til hun var året!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...