*betty*spaghetti* Skrevet 16. november 2007 Forfatter #26 Skrevet 16. november 2007 Satser på at det går bra!!! Hun ellllsker bilen!!!! Hehehe:) Kjørte i syv timer med henne faktisk nesten uten stopp og det synes hun var helt greit! Pleier og si hvis henne er grinete skal vi kjøre bil! Da blir hun kjempe glad!! Selvfølgelig skal vi ta det med ro er kjedelig og kjøre så langt... men nå skal vi jo han en "kose" tur:) Masse god musikk, god mat, kanskje litt snop til og med:) Gleder meg så sinnsykt! Dumt at pappa bor så langt unna, føler at jeg må se han før jul, har ikke vært der siden juni! Men hvis dette går bra, blir det antageligvis litt oftere:) Takk for tipset med forsikringen tror jeg må stille opp!!!
Gjest Skrevet 16. november 2007 #27 Skrevet 16. november 2007 Vi skal kjøre Hamar-Tromsø når pjokken er 15 mnd. Over 3 dager. Ser ikke noe galt i det, vi legger opp løpet etter han.
*betty*spaghetti* Skrevet 16. november 2007 Forfatter #28 Skrevet 16. november 2007 Ja, tror det går bra jeg!!!! Tusen takk for alle postive og oppmuntrende ord!!! Og dere som skal kjøre lang tur lykke til, til dere og;-) Kommer til og skrive innlegg her senere om hvordan det har gått! Men nå er det en annen problem stilling, lurer på om jeg skal koble ut airbagen og ha det bakovervendte sete foran!? eller tror nok ikke det går uansett så det er bare og glemme tryggest bak:)
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 17. november 2007 #29 Skrevet 17. november 2007 Ta det som en kosetur, sånn som du sier, så går det nok helt sikkert bra! =0) Kanskje vi sees te jul da ;0)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #30 Skrevet 17. november 2007 Herrgud, det går da fint det! I sommer kjørte vi fra Stockholm til Ålesund på en dag, men ei på 12 mnd og ei på 3 år. Gikk som en drøm! Brukte 14 timer, og hadde en del pauser i tillegg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå