Gå til innhold

Når "poppa" magen ut hos dere??

sommerfuglene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde generelt større mage en forrige gang, men tenkte det var naturlig med nr. to. Vil si at magen virkelig vokste påfallende fra uke 18-19, det var også da jeg fikk vite at jeg ventet tvillinger , tilfeldig? Alle andre bemerket det også fra da av og vi syntes vi kunne se magen bli større fra dag til dag.

Godt å høre at "fleske" magen kan bli til en gravidmage over en natt. =) Jeg er 11 uker på vei og har en "fleske"mage som jeg føler er veldig stor for å ikke være lenger på vei. Gleder meg så til at den skal bli litt mer fast slik at det føles som jeg er gravid og ikke feit! Har ikke økt mer enn 2 kg i vekt men det føles og ser ut som mye mer.

Annonse

jeg begynte å vises i uke 8, men jeg gikk ned nesten 9 kilo de første 3 månedene pga kvalme og problemer med matinntak så kroppen min ble tynnere så magen min syntes bedre, magen min har vært nesten helt lik i størrelse frem til nå uke 15, og nå ser jeg "enten er hun gravid, eller så er hun blitt fort tjukk" ut, men det vokser fort nå skal jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...