Piipii Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Leste i bam at det kunne være lurt å vekke babyen før man selv gkk å la seg for at den skulle være sikkelig mett, for da ville den sove babyen. Noen som gjør dette? Og når legger dere babyen for natten da og når vekker dere den for mat? Og hvor lenge sover babyen da og hvor gammle er de? Ble mange spøsmål dette her, men håper noen vil svare:)
trollet66 Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Jeg vekker ikke på natt, om natten skal de sove !!! Har aldri gjort det. Men jeg kan godt vekke på dagtid for at intervallene mellom måltidene ikke skal bli for lange. Tulla mi er 3 1/2 mnd, prøver å ha henne i seng kl 21, blir fort nærmere 22, hun sover til kl 0630, vokner hun før får hun tutt til hun sovner igjen, sover hun kl 0630 vekker jeg!
ana baroma Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 HS mente at det var en ting man godt kunne gjøre. Og etter at jeg begynte med det fikk alle her i huset et bedre liv. Babyen er 3 mnd, og får siste måltid ca 2230, da har hun gjerne sovet en time eller to. Da sover hun til tidligst seks dagen etter, og det er unektelig veldig godt for oss alle sammen:) Ikke alltid jeg trenger å vekke henne da, og sover hun lirker jeg i henne litt mat uten at hun egentlig våkner så veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå