Gå til innhold

Treffet fredag 23.nov!!

Anbefalte innlegg

Da har jeg forhørt meg på Pigen. Og de sa-etter litt tenketid-at de kunne ta imot oss alle sammen. Jeg sa at vi hvertfall ville bli 20 stk med vogner. Det var greit,men de sa at om vi skulle spise,så må vi forhåndsbestille dette på internett. Så slik jeg ser det da er at vi må alle fortelle hva hver og en vil ha å spise på fredag. Jeg syns personlig dette høres litt kronglete ut. Med tanke på hvor mye tid vi hittil har brukt på å finne ut hvor mange vi blir på dette treffet,så kan jeg tenke meg at vi ikke vil bruke no mindre tid med maten. Jeg har i så fall en reserveløsning. Vi har nemlig fått et tilbud av typen-som er hovmester på First Hotel i Drammen-om at vi alle kan komme dit i stedet hvis vi vil. Det koster oss ingenting og vi slipper å forhåndsbestille mat o.l. Dessuten er det større plass der-i hvertfall kl12 på formiddagen. Men dette er kun et tilbud. Det er akkurat det samme for meg hvor vi går. Det viktigste er at det blir et treff. Jeg vil så gjerne møte dere alle sammen. :)

Klemmer fra Mari.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10926897-treffet-fredag-23nov/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaa! ;) Jeg stemmer for større plass. Personlig syntes jeg Pigen er litt kronglete. Men nå skal det nevnes at jeg ikke helt klarer å plassere hvor First Hotel ligger da! Det er ikke gode gamle Park? hehe.. *tenker med gru tilbake på tiden på disco der!!*

Uansett, viktigste er at det blir treff ja! Vi får høre litt hva folket mener..

Hehe..nei-det er ikke Park! ;) First Hotel ligger på Strømsø-altså andre siden av brua i fht Pigen og Bragernes Torg. Det er veldig lett og finne frem. Hvis du vet hvor Globus-gården(det sennepsgule bygget) på Strømsø ligger-så er First Hotel skrått ovenfor det. Adressen er Strømsø Torg 7. Er bare til å spørre seg frem. Og de som evt kommer med tog-hotellet ligger med gangavstand fra stasjonen. Asså(nå skal jeg gjøre no jeg aldri pleier å gjøre)-hvis det er noen spørsmål kan dere bare sende en mail til [email protected]. Ok?

Annonse

Typen har sagt han skal gi oss en egen servitør siden vi ser ut tilå bli så mange-og da vi vil samtidig få mulighet til å bestille nesten alt vi har lyst på-sandvich,burger,salater osv. Det blir nesten som på Pigen,bare med bedre plass.. Håper alle vil dette. Som sagt-samme for meg,så lenge det blir et treff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...