Gå til innhold

dere på spray....???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest om at en skal begynne å blø engang i denne prøvingen..??

Når skal det være eventuelt... klarer ikke huske at hun dama på hausken sa noe om det... noen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer jo seff fra person til person,men jeg fikk blødning på dag 10.

de fleste får den rundt dagen de skulle hatt mens.

Skrevet

Okay, så det er ikke noe en SKAL å MÅ ha for å beg på sprøyte eller noe??

Skrevet

på Riksen må man.de er bel ikke like strenge over alt.

men tror alle får blødning.

jeg hadde en mye kraftigere enn vanlig mens

Skrevet

uff, og jeg som har meget kraftige blødninger fra før.. hehe, dette skal bli festlig=)

Men men.... hvordan følte du deg/hvilke bivirkninger?

Klarte du å fullføre jobben din i tillegg??

Er litt bekymra pga bivirkninger etter sprayen... jobber 100% i hjemmesykepleien og har et barn fra før på 4 år....

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ha en blødning ved spraybruk, før jeg kunne begynne på sprøytene. Jeg fikk blødningen på dag 15 med spray, som var dagen jeg skulle begynne med sprøyter. Så det var i siste liten. Jeg fungerte helt fint i jobben (kontorjobb). Når det gjelder bivirkninger, så hadde jeg grudd meg en del for det. Men det gikk så fint. Det eneste jeg kjente var at jeg var mye mere trøtt, spesielt om kvelden. Lykke til!

Skrevet

Jeg fikk blødning på den dagen jeg forventet mens, og i papirene fra Riksen stod det at man måtte ringe om man ikke fikk blødning - og ikke begynne på sprøyter da.

Jeg er nå på den tredje sprøytedagen - har ått overraskende bra med tanke på spray og bivirkninger - merke at jeg blr fortere irritert... Litt sånn pms -aktig et par dager. Ellers bare litt trøtt. Nå begynner jeg å kjenne litt stikninger etter sprøytene

Skrevet

Tusen takk dere=)

Må vel høre med dem når det nærmer seg sprøytestart om mensen ikke har dukket opp.. skal jo ha den egentlig på søndag om 9 dager og starter sprøyter nå om 2 dager så=)

er spent på bivirkninger, håper de ikke blir så ille, har akkurat vert sykemeldt i 14 dager og blir jo sykemeldt om 4 uker igjen... hmm=)

Skrevet

jeg har vært ganske dårlig.hatt migrene-lignende hodepine i over 2 uker.

jeg jobber bare ekstra ( i hjspl) ved siden av skole,men har vært mye borte fra skolen.har vært mye kvelm også,men legen på Riksen sa at det ikke var vanlig å få så streke bivirkninger,så får håpe du slipper det:-)

jeg har ikke sterke blødninger ved mens,så kan jo være at det ikke blir noe forskjell hos deg.

nå har jeg bare 3 dager igjen på spray og sprøyter:-)

masse lykke til!

Skrevet

Uff, det kan ikke være noe særlig å ha slike bivirkninger, bra du har bare 3 dager igjen da=)

Jeg skal gå på prednisolon-kur fra dag 1- grav-test...i tillegg til alt annet, spray, sprøyter, vaginal tab..(de gruer jeg meg til)

Håper alt går bra for oss begge=)

Gledermed til å høre resultat fra deg=)

Du har vert på UL og alltingen?? Uttak rett over helgen da?

Skrevet

jada,er det styret med spray,sprøyter og gel...

har vært på 4 ul,tatt 4 blodprøver og skal ha uttak på onsdag.

gleder meg til å bli ferdig!

blir spennende for oss begge to:-)

hvorfor gjør dere det privat egentlig?pga ventetiden?

Skrevet

Åh det blir kjempespennende=)

Onsdag.. er jo tett før det=)

Skal du være sprøyte fri noen dager før uttak? Eller skal en bare sette den siste EL sprøyta og ingenting mer?

Kan tenke meg det er en kjempe befriende følelse og bli ferdig, men da går en overtil denne hersens ventinga=) Håper testen lyser pos mot deg om ca 20 dager=)

Vi har bestemt oss for et forsøk i det private mens vi venter på det offentlige, når vi hørte det kan gå 3-6 mnd for å komme inn i det off, men bare 3 uker i det private så betaler vi heller det extra...

Og blir det positivt så er det nok verdt hver en krone=)

Skrevet

bruker ingen medisner dagen før,på tirsdag.men så skal jeg ta den gel`en morgen og kveld i 15 dager fra onsdag kveld.

vi vurderte også hausken,men så kom vi fort inn på Riksen.

Skrevet

Okay...

Ja det ble hausken nå, men hadde vi ikke tatt den timen så hadde sambo vert på sykehuset og levert inn prøven i dag og fått svar på den om 4 uker og deretter henvise oss videre... så da hadde det blitt langt uti neste år før noe hadde skjedd, Hausken tilbød oss å komme ned å sjekke prøven på dagen og evt sette opp plan for oss med en gang om vi tengte det... så vi reiste vi=)

Og jett og jeg er glad for det=)!! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...