Gå til innhold

ARGH!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så dere "Fredag" på tv2 i dag?? Der en av rikssynserne sa: "Den blikkontakten man får når man ammer er helt ubetalelig."

Så sier Stål: "Man kan jo få den når man gir flaske også av og til"

"JA, MEN SOM DU SIER: BARE AV OG TIL! MAN FÅR DEN KUN NÅR MAN AMMER!"

Herregud, hva er det med folk?? Når jeg gir mat så ligger min lille og stirrer meg rett inni øynene, jeg klapper på henne og vi koser oss masse! Helt til hun klorer meg i øyet ;-)

GRRRR!!! Måtte bare få det ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, godt jeg ikke så det tror jeg... Er det mulig å få seg til å si sånt?!?! Heia Stål;) Hehe... Man får da jo den samme blikkontakten når man gir flaske! Blikkontakten forandret seg ikke for gutten min sin del iallfall... Han ligger og ser og ser og ser inn i øynene til både meg og pappa'n når vi gir mat. Heldigvis klorer han ikke i øyet enda, men det er ikke lenge til tror jeg... Han syns det er veldig stas å kjenne på fjesene til mamma'n og pappa'n sin;) Skjønner at du ble sint på denne rikssynseren, ja! Huff...

Skrevet

Ja, tenk det du: Din gutt får faktisk øyekontakt med sin far også! HA! Der fikk du den din dumme rikssynser! Jeg er jo alene da, så min lille får nøye seg med mine øyne ;-)

Skrevet

hadde mest lyst til å hoppe inn i tv`n og riste de kraftig.

lei av folk som uttaler seg om ting de ik vet

Skrevet

Jøss, det gikk jeg glipp av. Hva for et kålhue var dette da?

Og bare så det er sagt; jeg fikk bedre øyekontakt med vesla mi med flaske enn jeg noen gang gjorde mens vi prøvde amming. Da bare gråt hun. Og jeg. Så det. Ta den din rikssynser, hvem enn du er! ;-)

Skrevet

ENIG!!! Tenkte jeg skulle starte et innlegg etter at jenta var lagt, men så så jeg at du hadde kommet meg i forkjøpet Matja..;-) Fy faaan jeg ble like PROVOSERT!!!! Jeg har masse blikk-kontakt med jenta mi..

Får vel ikke blikk-kontakt med en baby som ligger å hylskriker.

Idiot kjærring spør du meg!!!

Skrevet

Sendte en mail til dem jeg ;-)

Men jeg avsluttet den pent altså. Anbefaler alle dere andre å gjøre det samme. Dere finner mailadressen på tv2.no. Håper damen som sa det (husker ikke hva hun heter!!) får høre det altså. Jæla hespetre!!

Skrevet

Hun heter Elizabeth Hartmann og er kommunikasjonsrådgiver i Siste Skrik. :) (Jeg oppdaget at programmet gikk i reprise nå, like etter at jeg leste denne tråden, så jeg tenkte jeg fikk slå på for å få det med meg og legge litt ekstra godt merke til hvem hun var!)

...og så skrøt hun av at hun hadde sendt morsmelk hjem fra jobben i budbil fordi hun ikke rakk hjem i tide selv! Når skal verden begynne å forstå at barn ikke tar skade av litt (eller mye for den saks skyld) mme?

Skrevet

SA hun det?

Det med budbilen altså?

(fikk med meg den andre gørra hun spydde ut).

At det går an!

Jeg får blikkontakt! Og det kan vel ikke hun vite noe om uansett, siden hun tydeligvis bare ammer!

Skrevet

Ja, jeg husker det med budbilen også! HERREGUD altså!

Jaja, vi har iallefall ikke hengepupper (ikke pga ammingen iallefall...), så vi kan jo bli fotomodeller i følge Jan Thomas (selv om han trakk utsagnet sitt på Senkveld). Guri så mange rare folk det er ute altså!

Bra vi er normale ;-)

Skrevet

Ja, hun lente seg litt over mot hun andre i sofaen og sa noe sånt som "Jeg sendte til og med morsmelk hjem med IL-X (som var et budbilfirma som fantes for noen år siden) fordi jeg ikke kom meg fra jobben i tide, ja for morsmelk er viktig..."

Litt artig å tenke på at hun satt der for å snakke om at Jan Thomas hadde sagt noe teit om amming, og så har hun etter vår mening sagt noe som er minst like teit selv... :) Og Jan Thomas har jo idet minste gått ut og lagt seg helt flat og innrømmet at det var en dustete ting å si, at han burde slutte å snakke om noe han ikke har peiling på, at han hadde glemt at han hadde sagt det og at han visste det ville bli bråk da han så det igjen på TV et halvt år senere. Jeg tviler på at denne rikssynseren på TV2 noen gang kommer til å skjønne hvor teit det hun har sagt er...

Hvis det bare var under amming hun kunne få ubetalelige go'-blikk fra barnet sitt synes jeg nesten litt synd på henne, for jeg får det BÅDE ved flaskemating, og i andre anledninger der vi er "oppslukt" av hverandre, babyen min og jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...