Gå til innhold

Noen her som er på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte hvis noen har lyst å bli bedre kjent. Kunne dannet en egen gruppe kanskje....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har sendt deg pm

Skrevet

Hvordan løser dere dette? Jeg er ikke intressert i at alle jeg kjenner skal følge med i dette??? Har dere en "hemmelig" profil og??

Skrevet

sende bare mld på facen,er jo ingen som ser det.skriver ikke noe om dette på veggen.

Skrevet

Alle vet og jeg bryr meg ikke. Alle trenger ikke vite når du er i forsøk fordi om de vet at dere sliter med å få barn. Har levd med dette i mange år og funnet ut at det er like greit å være åpen. Dessuten slipper jeg:

"Nå er det vel på tide med en liten...? Dere har jo vært sammen så lenge"

"Skal ikke dere ha flere snart da???"

Da er det veldig greit å svare: "Kan ikke få barn vi!"

Det stopper stort sett kjeften på de fleste, hehe. Når man sliter er ikke de spm de kjekkeste å få.

Mulig jeg er litt slem, men føler at de også er litt slemme når de spør slik og stadig minner oss på våre problemer.

Skrevet

Vi har også vært åpne om det til alle som vil vite og til alle som spør.

Tror det har vært til hjelp for oss. Deilig å ikke holde det sjult. Pluss at det er så deilig å ikke måtte finne på unnskyldninger for i ikke å drikke, ikke være i humør eller unnskyldninger for at vi ikke har barn ennå.

Har fått masse støtte, de fleste er nysgjerrige på prossessen og vil gjerne lære.

Forstår godt de som ikke vil fortelle det til noen og respekterer det, men for oss så har det vært helt riktig å gjøre det på den måten.

Er i gang med fryseforsøk nå, dette blir vår 4. innsetting. Skal være sykemeldt hele rugetiden, og det er helt topp å ikke ha dårlig samvittighet og unnskyldninger for å ikke være på jobben.

Håper vi kan få til opplysningsside/støtteside på facebook hvertfall, så kan vi som allerede er åpne om det kanskje skrive litt om hvordan man det som ufrivillig barnløse. Mest for at kanskje andre kan forstå litt mer også. Kunne ønske at flere visste hvor vanlig det dessverre er å ha problemer med å få barn på egen hånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...