Gå til innhold

Mulig å bytte uttaksdag tro...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen for uttak er sef den eneste dagen som er klin umulig for mannen min !

Gir meg over , jeg,

prøvde å ringe riksen , men da hadde jo alle legene gått på et møte.

Får prøve igjen på mandag .

Hvorfor skal alt gå til helvete hele tiden !?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda!

Jeg aner ikke om det gjør noe om eggene er noe vel modne slik at du kan utsette en dag. Kansje hoppe over en dag på sprøyter?

Ellers så kan jo mannen din møte opp å avlevre sin sæd noen dager før slik at de kan fryse den ned og ta den opp igjen til uttaks datoen din.

De gjør iallefall dette i utlandet. Hør med dem om dette du:o)

Skrevet

har du fått dag til uttak alt?

hun legen jeg var hos i dag sa at man hadde noen dager å gå på.jeg ville helst styre unna tirsdag og torsdag og det gikk greit:-)

du må evt bare å gå på sprøyte en dag ekstra.eller hvis eggene er modne kan du får det dagen før.

når skal du ha uttak?du må sikkert inn på ny UL evt.

Skrevet

Var på 1 ul i dag , forventet egentlig en til ,

men fikk istedet time til uttak på onsdag , noe mannen min ikke kan.

Jeg ringte og spurte om jeg kunne bytte dag ( ca 15 min etter jeg hadde vært der) , spurte om jeg ev. kunne ha med spermen, men s.pleier fant ingen leger ( alle hadde gått på et møte).

Skrevet

første i dag?

har vært på 4 jeg....

hvis ikke sæden skal blandet med noe medium er det nok ikke noe problem å ta med en prøve.må leveres innen 1 time bare.

men vil du dra dit alene da?ville ikke jeg gjort...

mulig det blir for sent å bytte på mandag,må jo som sagt inn til ny ul.

så rart at du bare har vært på 1 ul...

men ring på mandag du,så får vi krysse fingrene!!!

kanskje vi sees på onsdag da:-)

Skrevet

De sa forresten at spermen ikke kunne være gamlere enn en 1/2 , men om de setter seg helt på bakbeina , kunne vi jo spurt om å komme med prøve dagen før e.a til frysing....æsj , vet ikke jeg.

Skrevet

hm,vi har fått en time før...

men han kan ikke bytte bort det han skal?hvorfor sa du ikke noe når du var der i dag da?

når var du der forresten??

så utrolig kjipt når det kræsjer sånn!!

men er jo folk der i morgen også,kan jo prøve å ringe,eller dra dit å snakke med de.

Skrevet

Jeg har jo hatt 1 forsøk før da, vet ikke om det har noe å si.

Legen mente på at jeg hadde 14 eggsekker i dag , og forventet 17 på onsdag.

Vi bor 1 1/2 - 2 timers kjøring unna , så det blir littt vanskelig å få levert den på 30 min om mannen min ikke kan være med.

Akuratt nå driter jeg i om han kan være fysisk med , bare vi får gjort det vi skal,nemlig å ta ut egg,befrukte dem , og få ett inn..

Skrevet

Tror ikke legene er der i morgen , men ringer for det.

Fikk ikke dato/dag før etter legen hadde gått.

Hadde time 13.15, slapp vel inn rundt 1.30.

Du da ?

Satt og screena venterommet i tilfelle du var der , men vet jo ikke hvordan du ser ut da :P

Skrevet

- mente 13.30.

Nestkommende onsdag er den eneste dagen mannen min faktisk ikke kan , uten å få problemer med jobben sin.

Skrevet

ok,jeg dro vel ca 12.45,så hadde nok gått når du kom.

men var det ikke legen som ga deg uttaksdagen?

den bestemmer de jo ut fra ul...hmm...

Skrevet

Ja , men legen skrev det bare ned og ga det til sykepleier , fikk ikke greie på det før jeg prata med sykepleier, se....

Skrevet

ok,teit da.

har fått vite alt av legen jeg.

Skrevet

sendt deg pm forresten

Skrevet

Hei!

Vil bare si at det definitivt er lege på klinikken i morgen, lørdag. Vi hadde egginnsetting på en lørdag, og det var det en lege som gjorde. Tror de har innsetting alle lørdager. Hvis du ringer til den som svarer på befruktning (tid og nummer står på det gule arket), setter sykepleieren (eller laboranten, eller hvem det er som svarer) deg sikkert i kontakt med legen.

Lykke til!

Skrevet

Fikk ikke tak i noen leger ... får prøve på mandag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...