evius fikk junigutt Skrevet 28. november 2007 #26 Del Skrevet 28. november 2007 Så bra at prøvetakingen gikk greit, Ine! Dette kommer til å gå kjempebra! Og det er jo veldig fint at du ikke skal på jobb før fredag, da har du muligheten til å ta det med ro noen dager. Har dere fortalt at dere er gravide på jobben enda? Jeg fortalte det i uke 8-9, da nyttet det ikke å skjule det lenger, jeg var jo så trøtt og kvalm at de merket at det var noe. Og de har jo spurt masse i løpet av året som har gått, for jeg har jo antydet at vi har lyst på en til, men at jeg ikke var helt sikker på når jeg var klar for det. Til og med på gamlejobben har de spurt endel i løpet av dette året....så graviditeter er noe alle interesserer seg veldig for!! Håper dere får en flott dag i dag! Tenkte jeg skulle driste meg til litt trening nå som formen begynner å bli så mye bedre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-11025424
evius fikk junigutt Skrevet 28. november 2007 #27 Del Skrevet 28. november 2007 Hmm, innlegget mitt kom før ditt, Jenkas, enda jeg skrev det senere. Det var merkelig... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-11025463
jenkas69 Skrevet 29. november 2007 Forfatter #28 Del Skrevet 29. november 2007 Hei igjen! Ja, litt pussig at innlegget ditt snek seg inn foran mitt, evius:) Håper dere har det bra i dag jenter! Sørpe, glattis og regn i lufta til tross. Slik er været i Oslo i hvert fall. Gå forsiktig når det er glatt, vi vil ikke falle på isen nå... To dager igjen til 1. desember. Det er bra, førjulstiden er så koselig synes jeg! Vi har ikke fortalt til noen ennå at jeg er gravid. Men skal fortelle det til familie og nære venner nå hvert øyeblikk. Vil ikke vente med det helt til 12. uke. Men jobben får vente til etter juleferien. Jeg er jo i god form, bare litt trøtt, så jeg tror ikke noen merker noe på meg. Ingen har spurt om noe i hvert fall. Men venninnene har nok tenkt sitt i flere uker, ettersom jeg alltid takker nei til vin for tiden:) Ine; jeg håper du er i god form og at smertene har gitt seg! Hvis ikke tar du en syke-dag hjemme fra jobb i morgen, ok? Pass godt på deg selv! Hvordan gikk det å trene evius? Er du godt trent fra før? Jeg lurer litt på det med trening og graviditet. Har lyst til å trene litt spinning f.eks. Hvis jeg ikke tar meg helt ut og blir for sliten og varm så tenker jeg at det sikkert går greit? Kanskje jeg skal spørre på elixia for sikkerhets skyld. Etter jul har jeg tenkt å begynne på yoga for gravide! Det gleder jeg meg til! Ha en fin dag videre jenter! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-11039601
Ine:) Skrevet 29. november 2007 #29 Del Skrevet 29. november 2007 Hei! Her er formen oppadstigende og jeg har ikke hatt noe særlig smerter i livmoren i dag. Tror derfor det skal går greit å dra på jobb i morgen, men regner med at det bare blir en kort dag. Det føles som om jeg har klart meg gjennom den lille forhøyede risikoen for SA ifbm morkakeprøve, og vi venter nå spent på resultatet av hurtigtesten. Mobiltelefonen er med overalt fremover nå ja. Jeg har heller ikke fortalt så mange om graviditeten, men aller næmeste familie og noen venninner er informert. Jeg har vært såpass redusert at det har vært vanskelig å skjule det. Skal informere arbeidsgiver når endelig prøveresultat foreligger. Tror ikke de har noen mistanke der siden jeg i utgangspunktet er delvis sykmeldt for andre ting enn graviditeten. Ja, nå er det straks desember og adventstid! Koser meg veldig i hele desember og ser veldig frem til å få småbarn i huset igjen, for det er helt spesielt i førjulstida! Ha en fin torsdagskveld! Snart er det helg! Klem, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-11040087
evius fikk junigutt Skrevet 30. november 2007 #30 Del Skrevet 30. november 2007 Her er det snø, det blir så koselig hvitt og det blir herlig julestemning av det! Gleder meg også til førjulstiden. Vi skal til Oslo i helgen, har nærmeste familie og endel venner der. Er fra oslo selv også, men det er faktisk veldig godt å bo på et mindre sted hvor alt ikke er så travelt hele tiden. Det var hele tiden et kappløp med tiden, da jeg bodde i Oslo. Man skulle rekke jobben, barnehage og etter hvert skole, og ble stående fast i rushen både til og fra jobb. Så flott at du har kommet deg gjennom dagene med litt forhøyet risiko for SA, Ine. Det blir spennende å få svar på hurtigtesten! Jeg har trent endel før jeg ble gravid, men har ikke orket å trene i denne 3-mnd perioden, da jeg har blitt uvel av det. Vi kan trene, Jenkas, og spinning er kjempefint! Det gjør ikke noe om vi blir svette, men skal helst ikke ha puls på mer enn 80% av maxpuls. Dvs at pulsen ikke bør ligge på mer enn ca 145-150. Hvis du har en pulsklokke, er det veldig greit å følge med på pulsen. Merket at da jeg var og trente nå sist, så var jeg i ganske dårlig form igjen. Men får begynne litt forsiktig tror jeg. Ønsker dere begge med mann og barn en kjempefin helg!! Vi snakkes:o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-11044915
jenkas69 Skrevet 30. november 2007 Forfatter #31 Del Skrevet 30. november 2007 God morgen:) Det snør i Oslo i dag, men snøen er ganske bløt, så det spørs om den blir liggende. Hadde vært så koselig med litt hvit adventstid! Jeg gleder meg til tiden som ligger foran oss nå. Og så gleder jeg meg til kommende juler, med barn i huset! Ine; det er veldig godt å høre at du føler deg bedre! Skjønner at dere har spennende dager foran dere nå ja. Evius; da blir det spinning på meg over helgen, jeg begynner forsiktig og kjenner etter på kroppens signaler. Skal bli deilig å få brukt kroppen litt! Håper dere har en fin fredag og at formen er på topp! Ønsker dere en kjempefin helg, enten dere skal være hjemme eller reise bort! Klem klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-11045655
evius fikk junigutt Skrevet 5. desember 2007 #32 Del Skrevet 5. desember 2007 Heisan jenter:o) Hvordan står det til med dere om dagen? Her går det greit, er bare så veldig snylte forkjølet blitt.... Var på duotest i dag, og det gikk veldig bra. I fht til bare alder som er 38 år sa ultralydlegen at risikoen for å få et barn med Downs syndrom var 1 :188. Altså at 1 av 188 fikk barn med Downs syndrom. Så gjorde han ultralyd, og fant en slank og fin nakkefold. Han fant også ut at babyen vår har neseben.(70% av barn med Downs har ikke neseben.) Han sa at alt så normalt og fin ut. Risikovurdering etter ultralyden ble altså 1:1950, og det resultatet er vi fornøyd med. Dvs at det er 0.5 promille sjanse for å få et barn med Downs, og enda mindre sjanse for å få et barn med feil på kromosom 13 og 18. Må bare vente på svar på blodprøven nå, tar ca 2 uker, og da lages det en samlet risikovurdering der ultralyden teller mest. Har du fått noe svar enda, Ine? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-136222094
jenkas69 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #33 Del Skrevet 7. desember 2007 Hei hei! Formen er litt varierende her også... Veldig trøtt hele tiden - og litt forkjølet er jeg også. Så flott at dere fikk så fin tilbakemelding på duotesten, Evius!!! Snart er det vår tur også, vi skal til uka. Er veldig spent, prøver å bare tenke positivt. Dette SKAL gå bra! Er også spent på hvordan det går med deg, Ine. Håper dere har det fint og har fått en god tilbakemelding etter prøvetakingen! Må løpe videre, hektisk dag her... Ønsker dere en kjempefin helg jenter! Vi snakkes! Klem klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-136237245
Ine:) Skrevet 7. desember 2007 #34 Del Skrevet 7. desember 2007 Hei Jenkas og Evius! Her venter vi fremdeles på resultatet fra morkakeprøven. Purret i dag igjen på Riksen og fikk opplyst at legen som tok prøven var på kurs i går og i dag og at vi tidligst får svar på mandag. Det har vært utrolig tøfft å gå slik å vente og vente, og hele tiden passe på å ha med mobiltelefonen. Ca en uke ligger altså an til å bli ca to uker... Men, midt oppi denne ventingen har vi også hatt litt dramatikk. Tirsdag formiddag fikk jeg smerter i underlivet. Disse tiltok utover kvelden og natten og det var umulig å sove. På morgenen fikk jeg en liten blødning og på formiddagen kom det klumper... Jeg var da sikker på at alt håp var ute. Fastlegen henviste oss umiddelbart til Ahus. Der fant de heldigvis et bankende hjerte og en aktiv liten krabat som syntes helt uanfektet av alt oppstyret h*n hadde skapt. Vi ble utrolig lettet og glade. Jeg ble sendt hjem med full sykmelding og beskjed om å ligge til smertene og blødningene gir seg. Jeg har nå sluttet å blø, men har smerter innimellom. Merker at de tiltar dersom jeg er i litt aktivitet, så jeg rører ikke på meg mer enn strengt nødvendig. Så nå ligger jeg her i sofaen, med bærbar pc, bøker, fjernkontroll, filmer - og blir oppvartet etter alle kunstens regler. Det spørs hvor lenge dette er stas, men hva gjør en ikke for en god sak? Det sies jo at det går bra i de fleste tilfeller så lenge det er påvist liv, og jeg håper inderlig at vi er en av de... Det var en liten oppdatering fra meg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-136240118
jenkas69 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #35 Del Skrevet 7. desember 2007 Hei igjen Ine! Dette var dramatikk ja! Sender deg trøstende og oppmuntrende klemmer og alle gode tanker som tenkes kan! Dette går nok bra skal du se. Som du sier er det jo påvist liv, og da er nok alt bra med babyen. Verre for deg stakkars! Håper du slipper å ligge slik så lenge. Også så kjipt at dere må gå slik og vente på svar. Det er dårlig behandling synes jeg. Skjønner at denne uken har vært tøff for dere, men neste uke satser vi på at dere får en gladmelding ang. testresultat, og at du er både blødningsfri og smertefri!! Mange gode tanker og klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-136241873
evius fikk junigutt Skrevet 7. desember 2007 #36 Del Skrevet 7. desember 2007 Oida Ine! Dette hørtes ut som det var litt for spennende. Det hørtes ut som det eneste riktige å gjøre nå, er det du allerede gjør: å ligge og ta det helt med ro. Det er bra du har sluttet å blø, det er et godt tegn. Dette kommer til å gå veldig fint, Ine, jeg bare føler det på meg! Du skal tilbake på ultralyd til kontroll igjen, vil jeg tro? Får håpe dere snart får svaret på morkakeprøven også. Og Jenkas, du får ha god bedring med forkjølelsen. Du får ta det litt med ro nå i helgen, og hvile deg og sove ut etter uken. Og lykke til med duotesten til uka. Det kommer til å gå kjempebra vet du ) Er spent på oppdateringer når du har vært der! Selv har jeg jobbehelg denne helgen og er litt bedre av forkjølelsen nå. Var på vakt i kveld og det var veldig rolig hos oss. Ønsker dere begge en riktig god helg. Masse klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-136244512
Ine:) Skrevet 8. desember 2007 #37 Del Skrevet 8. desember 2007 Hei på dere! Takk for klemmer, gode tanker og gode ord! Dette MÅ bare gå bra, så sånn er det med den saken. Så godt å høre at dere har fått gode målinger ved ul Evius! Slank nakkefold og påvist neseben er gode nyheter. Vi fikk målt det samme og ble veldig beroliget etter det. Vi vurderte en stund å droppe morkakeprøven,men siden jeg pga alder har en risiko på 1/30 ville vi uansett gode mål og fine blodprøver få en relativt høy risiko (de mente vi uansett ikke ville komme over 1/100). Håper du også får fine verdier etter blodprøven Evius! Hold oss oppdatert! Ønsker deg også lykke til med ultralyd og duotest Jenkas! Du ser vel frem til å se den lille på ultralyd igjen tenker jeg! Det er noe helt spesielt... Her fra sofaen blir det ikke mye julestri i år, men hva gjør vel det? Godt de fleste julegavene er i hus. Den aller beste gaven ligger i magen min og det er ikke noe som er viktigere enn at dette skal gå bra. Jeg er heldig som har en snill og flink mann, flotte barn og hjelpsomme venninner. Ha en fin helg jenter! Ta vare på dere selv og spirene deres! Masse førjulsklemmer fra, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-136246135
jenkas69 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #38 Del Skrevet 8. desember 2007 Så bra at forkjølelsen er bedre evius! Håper det går greit å jobbe i helgen. Prøv å ta vare på deg selv også oppi jobbingen. Ingefær og hvitløk i maten, og varm te med honning er veldig bra. Også kan du jo hive innpå noen av de deilige clementinene som finnes i butikken nå Ine, med de resultatene fra duotesten høres jo dette veldig lovende ut da! Håper du har det bra i dag, uten smerter og blødninger! Du har så rett; det viktigste i verden ligger i magen din, og jul blir det uansett:) Så godt at du har mennesker rundt deg som støtter og hjelper. Ja, jeg gleder meg til å få sett vidunderet på ultralyd igjen snart. Det blir nok enda morsommere enn sist, for neste gang vil vi vel få se masse sprell:) Og den duotesten MÅ og SKAL gå bra! God helg videre til dere og spirene! Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-136248637
jenkas69 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #39 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei igjen! Så er enda en uke over. Det viktigste som har skjedd for vår del denne uken er duotesten. Ul viste slank og fin nakkefold, så da er vi lettet og glade, og får bare vente på endelig resultat når blodprøven er klar. Bortsett fra det var det ikke mye å se, det var mest fokus på de vitale målene. Jeg er nok noen dager lenger på vei enn menstermin sier. Det var jeg forberedt på ettersom jeg hadde tidlig el. Dermed er jeg nå godt inne i uke 12, og føler en trygghet ved det. Er spent på hvordan det står til med dere, evius og ine? Håper alt er bra! Mange gode tanker og klemmer fra meg, med ønske om en god helg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-136297468
evius fikk junigutt Skrevet 14. desember 2007 #40 Del Skrevet 14. desember 2007 Heisan. Så fint at ultralyden gikk bra, jenkas, og det er jo bra når ultralyden viser at man er lenger på vei enn det menstermin sier. Blir det juni da? Vi venter også fortsatt på blodprøvesvar, håper det går bra også. Ukene går i grunnen ganske fort. Her går det bra, har jobbet nattevakter i denne uken, det har vært ganske slitsomt, men jeg har nå kommet igjennom det og. Har lettere for å få vondt i hodet når døgnet blir snudd på hodet sånn, men det har heldigvis gått over det og. Nå venter vi gjester her på litt førjulshygge med gløgg og kaker. Jeg regner med at gløgg går greit for oss gravide (alkoholfritt altså). Ine, er spent på hvordan det går med deg, har dere fått noe svar enda? Ønsker dere en kjempefin helg, kos dere og slapp godt av:o) Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-136299044
Ine:) Skrevet 15. desember 2007 #41 Del Skrevet 15. desember 2007 Så bra at det har gått så fint på ultralyd Jenkas! Krysser fingrene for at både du og Evius får bekreftet de gode funnene også etter blodprøven. Som dere kanskje ser i et annet innlegg så har vi fått endelig svar på morkakeprøven; alt er bra med babyen vår! Vi er så utrolig glade og det er mange som gleder seg sammen med oss! Det ble en lang ventetid på prøveresultatet da hurtigtesten ikke kunne gjennomføres likevel, noe vi ved en feil ikke ble orientert om. Men, det er glemt når vi fikk det endelige svaret vi mest av alt ønsket oss! Ellers er formen min bedre, men jeg må fortsatt ta det litt rolig. Litt julestri blir det anledning til nå, men de tyngste takene tar heldigvis mannen min. Ha en fin førjulshelg begge to! Her skal vi også ha førjulshygge, gløgg og pepperkakebaking med gode venner og deres barn. Førjulsklem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-136304767
evius fikk junigutt Skrevet 16. desember 2007 #42 Del Skrevet 16. desember 2007 Leste i et annet innlegg om morkakeprøven din, Ine. Så utrolig deilig endelig å kunne slappe av og puste ut og vite at alt er bra! Jeg fikk også endelig svar på blodprøven vi ventet på, og det gav utrolig bra resultat. Risikovurderingen bare ut fra alder 1:165. Etter ulralyd ble dette justert til 1:1950, og til slutt sammenlagt med ultralyd og blodprøve ble resultatet 1:53000!!! Så vi er også kjempefornøyde og kan slappe av og bare kose oss fremover. (selvom det ikke er 100% sikkert, så føler vi ganske trygge nå på at alt er bra med babyen) Magen har begynt å komme frem også nå, en liten rund mage nederst. Kom ganske fort denne gangen..... Har dere andre begynt å merke det? Formen er mye bedre, deilig å slippe kvalmen. Er fortsatt trøtt, og har litt halsbrann innimellom, men ellers veldig bra om dagen. Vi skal ut å kjøpe juletre i dag, men venter med å pynte det til lille julaften. Ha en god søndag damer. Vi snakkes:o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-136309469
jenkas69 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #43 Del Skrevet 17. desember 2007 God mandag jenter! Det var så utrolig herlig å lese om de flotte resultatene deres. Litt av en brøk dere fikk der, evius! Helt fantastisk! Og du Ine, jeg har virkelig følt med deg der du har gått og ventet så lenge. Huff, det må ha vært tøft... Men så utrolig flott for dere å endelig få bekreftet at alt er bra! Hurra hurra! Nyt følelsen begge to! Og så deilig at dere begge føler dere i bedre form. Det kommer godt med i julestria. Husk å passe ekstra godt på dere selv oppi en litt slitsom og potensielt stressende tid. Veldig lurt å bruke mennene til det tyngste:) Nå får vi bare vente tålmodig på endelig resultat vi også. Men spørs om vi får vite før jul. Vi satser uansett på at alt er bra. Etter ultralyden så tror jeg at jeg er noen dager lenger enn det som ble regnet ut etter siste mens. Derfor er jeg vel kanskje ca halvveis i uke 12, og regner med jeg får termin i slutten av juni. Ikke at jeg tror babyen bryr seg, den kommer når den kommer... Ellers er formen ganske bra, er bare så trøtt hele tiden! Litt kveldskvalm innimellom. Og mage... joda, litt, men tror det har mest med matinntak å gjøre. Sulten hele tiden. Og kanskje litt oppblåst. Har gått opp et par kilo og kjenner buksene strammer skikkelig. Ut og kjøpe mammaklær snart... Men jeg kjenner livmoren godt nå. Det er gøy. Om morgenen er den som en stram liten kule som kjennes godt nederst i magen når jeg ligger flatt på ryggen. Hvordan kjennes deres mager ut? Jeg er nysgjerrig jeg, førstegangs som jeg jo er:) En uke til julaften! Jeg er ikke helt i rute ennå... Mangler flere julegaver. Heldigvis er det noen dager igjen. Juletreet skal kjøpes en av dagene, men ikke pyntes før lille julaften her heller. Det er noe spesielt det der, har liksom vokst opp med at teet pyntes kvelden før kvelden, og det er det siste som gjøres etter at alt annet er gjort. Etterpå er det god mat og lille-julaften-program på tv. Gleder meg veldig! Ha en fortsatt fin mandag jenter! Vi snakkes. Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-136318326
Ine:) Skrevet 19. desember 2007 #44 Del Skrevet 19. desember 2007 Hei igjen jenter! Gratulerer med gode resultater Evius! Håper du også får gode svar snart Jenkas! Her er det bare fryd og gammen for tiden! Endelig klarer jeg å senke skuldrene og nå nyter jeg bare graviditeten! Formen er også bedre, men kjenner at jeg fortsatt må ta endel hensyn. Er fullt sykmeldt ut året, men skal tilbake i 50% stilling fra nyttår. Jeg har også fått litt mage og får ikke lengre på meg de gamle buksene mine. Synes av og til at jeg kjenner liv også. Vi ligger godt an ift juleforberedelsene, så det blir mest kos og pynting fremover mot jul nå. Juletre har vi hogd på hytta, og treet pyntes også her kvelden før kvelden. Ønsker dere fine førjulsdager! Ta vare på dere selv nå! Klem, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-136333110
evius fikk junigutt Skrevet 19. desember 2007 #45 Del Skrevet 19. desember 2007 Så godt at formen er begynt å bli så bra, jenter. Noen dager glemmer jeg nesten at jeg er gravid, men så kommer halsbrannen og minner meg på det igjen:o) Når det gjelder magen, Jenkas, er livmoren min også ganske hard nederst (og der ligger babyen nå) men den øverste delen av livmoren er nok halvveis til navlen nå. Har ikke vært og målt symfyse-fundusmål enda, men skal i januar på kontroll noen dager etter den ordninære ulralyden. Når man er ca 12-13 uker er det vanlig å kjenne toppen av livmoren rett over skambenet, så du har kjent riktig, Jenkas:o) Og den vokser fort fremover nå, for i uke 20 vil den være like under navlehøyde. Hos flergangsfødende går dette fortere, fordi livmoren har vært stor før og vokser raskere da. Kos dere med forberedelser fortsatt da, og husk å hvile litt også oppi alt. Det med hvilen går veldig greit her, sovner alltid i sofaen på kvelden hvis vi ser på tv...hehe... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-136335950
jenkas69 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #46 Del Skrevet 23. desember 2007 Hei igjen jenter! Nå er det ikke lenge igjen før julen braker løs for alvor:) Hadde håpet at nissen hadde kommet med en konvolutt i postkassa vår med de gode resultatene vi venter på. Men det kan vel hende vi må vente noen dager til... Uansett; det er SÅ deilig med ferie nå, og jeg gleder meg til å pynte juletreet i kveld! Ønsker dere en riktig god jul sammen med deres aller kjæreste! Håper dere får noen avslappende dager med masse hvile, god mat og hyggelig samvær med de dere er glade i. Ta vare på de gode øyeblikkene og nyt gleden og forventningen over det som vokser og gror i magen! Det er den aller beste julepresangen i år:) Store klemmer og gode juleønsker Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-136360296
evius fikk junigutt Skrevet 23. desember 2007 #47 Del Skrevet 23. desember 2007 Hallo igjen. Her er det pyntet og vasket til jul. Vi pyntet treet i kveld, og nå står det så fint og lyser. Også den herlige lukten av gran.... Datteren vår er helt i hundre og får ikke sove i kveld, husker godt hvordan det var da jeg var liten også. Hun gleder seg så veldig mye til i morgen. Ønsker dere en herlig og fin jul med familien. Kos dere masse og hvil dere godt. Vi snakkes nok snart igjen. Masse klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-136361817
Ine:) Skrevet 30. desember 2007 #48 Del Skrevet 30. desember 2007 Hei Jenkas og Evius! Vel overstått julefeiring! Håper dere har hatt noen koselige og avslappende juledager. Det har jeg! Formen har vært så bra i jula og jeg føler nå at jeg har kommet meg godt over den lille "krisen" noen uker tilbake, og jeg merker også at svangerskapet generelt er mye lettere. Nå ser jeg faktisk frem til å begynne å jobbe litt igjen på nyåret. Men før det skal vi feire nyttår med gode venner. Hvordan går det med deg Jenkas, har du fått noe svar på duotesten i løpet av romjula? Og datteren din fikk vel innfridd forventningene sine i jula, Evius? Ønsker dere begge et godt nytt år! 2008 kommer til å bli helt spesielt for oss alle tre! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-136392167
evius fikk junigutt Skrevet 31. desember 2007 #49 Del Skrevet 31. desember 2007 Hallo damer Her har vi hatt en veldig koselig jul! Jeg har jobbet mye, men nå har vi endelig to fridager sammen. Det blir deilig! Vi reiser til Oslo og feirer nyttårsaften der. Her er formen så utrolig mye bedre også. Sliter med litt halsbrann, men er på langt nær ikke så ille som sist jeg gikk gravid. Ja, 2008 blir vårt år!! Det kommer til å bli helt spesielt. Ønsker dere begge med familier et innholdsrikt og godt nytt år!! Masse klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-136399254
jenkas69 Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #50 Del Skrevet 31. desember 2007 Hei igjen jenter! Godt å høre at dere er i god form og nyter svangerskapet! Julen har vært både koselig og avslappende her også. Har hatt noen deilige dager, og nå gleder jeg meg til kalkun og champagne (type frukt - alkoholfri:) i hyggelig selskap i kveld. Intet svar på duotesten ennå, det skyldes kanskje juleferien... Får smøre oss med tålmodighet en stund til. Ikke annet å gjøre. 2008 blir et spennende år. Det mest spennende for meg så langt i mitt liv! Å vente barn overgår alt annet jeg har opplevd! Kan nesten ikke beskrive hvordan det føles. Nå har det for alvor gått opp for meg at det faktisk ER sant, nå som jeg tydelig kjenner en liten kul på magen... Samtidig er det fortsatt nesten litt uvirkelig. Nå skjer det ting med meg og kroppen min som både er litt utenfor min kontroll, og veldig annerledes enn alt annet. Denne gangen finnes det ingen vei tilbake. Ikke for at jeg VIL ha en vei tilbake altså. For all del - dette har jeg både ønsket meg og "jobbet for" så lenge. Det er bare en måte å beskrive den store følelsen av at "nå går livet mitt i en helt ny retning, og jeg kan bare undre meg over hvordan det er der jeg kommer". Å, som jeg gleder meg, og så spent og nysgjerrig jeg er, og så full magen min er av deilig kriblende sommerfugler! Ja, 2008 blir virkelig vårt år jenter! Helt spesielt, spennende, morsomt og herlig. Ønsker dere begge, med familier, et fantastisk strålende nytt år. Vi kommer nok til å snakkes på veien! Kos dere med feiring i kveld! Masse nyttårsklemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10925221-symptomer-ultralyd-og-hormoner/page/2/#findComment-136400820
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå