Gå til innhold

jenta mi gidder ikke puppe lengre...

MammatilNathalie☆septemberbaby

Anbefalte innlegg

Skrevet

har gitt snuppa her mme om kvelden i snart en uke, også har hun fått en flaske ekstra de to siste dagene, og nå virker det ikke som hun gidder å måtte jobbe for maten ved å die...

hun ligger på brystet, og sutter bare og halvsover, og blir helt hysterisk dersom jeg legger henne i senga eller puppen tas vekk!!

nå har hun fått flaska igjen, og den går ned på høykant så hun er jo sulten stakkar!!!

hva gjør jeg??

Kan det være hun interresserer seg for puppen igjen eller er det bare å gi opp med det samme??

=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVor gammel er hun og hvorfor har du gitt mme?

Skrevet

hun er 2 mnd i dag, og hun fikk mme først og fremst fordi hun ikke var helt fornøyd etter mm, har silikoninnlegg og lurer på om jeg derfor har litt lite melk... prøvde med skje og sprøyte men det ble mer søl enn noe annet..

Skrevet

Ok, ikke for at jeg er ekspert på dette med innlegg og amming, men det er visst ganske vanlig at det ender med delamming.

Bruk Avent sine flasker og smokk med bare ett hull,slik at hun må jobber for å få ut melken. ERfaringsmessig synes jeg det er lettest å kombinere pupp og flaske med den typen flaske. Prøv å gi mm først og avslutt så med mme om nødvendig.

Skrevet

Du kan også snu litt på det, gi litt mme først, for så å avslutte med mm, når hun har stillet sulten ,da er hun roligere. Prøv også å amme når hun er i halvsøvne, lettere å få til å akseptere ¨jobben¨da... Det er ikke håpløst, du må bare jobbe litt. Du kan godt gå inn på ammehjelpen og lese på puppevegring!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...