krysser fingre og tær! Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Jabadabaduuuu! Jeg testa positivt i dag! Vi har vært gjennom 3 ivf, og ett frys før vi fikk positivt svar. De to første forsøka fikk vi ingen egg på frys, men utrolig nok og veldig overraskende fikk vi tre egg på frys etter siste forsøk. 2 av egga tålte opptininga og jeg fikk satt inn begge. Fryseforsøket var i naturlig syklus, uten hormoner. Vi har i det siste blitt mer og mer klar over at det kan være vi aldri ville få det til, og har begynt å tenke alternativt. Så resultatet i dag var ganske så overrakende og selvfølgelig veldig gledelig! Så etter 5 1/2 år med venting, er vi igjen fulle av håp. Veien fram til et barn er enda lang, men nå må vi først og fremst prøve å glede oss over et strålende kryss! (Bekymringene kommer nok fort nok...) Ha en god helg alle sammen! Klem
Høst72 Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Gratulerer så mye med positiv test, og velkommen inn hit til oss! Ha en riktig super helg!
sweden ENDELIG mamma Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 jeg skrev til deg på "sliter" siden men ønsker deg VELOKOMMEN og masse LYKKE til igjenn ble såååå glad for å lese at du er gravid!
krysser fingre og tær! Skrevet 17. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2007 Takker og bukker! Nå får jeg bare håpe at jeg blir her en god stund. Sweden: Husker deg godt fra tidligere tider på sliter sida. Har ikke vært så aktiv der det siste året, men har vært mer på assistertbefruktning. Hvordan går det med deg og hvor langt er du på vei? Klem
sweden ENDELIG mamma Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 hei igjenn:) Så hyggelig at du husker meg :) her går jeg på overtid ,hadde termin 08.11 men lille nurke ser ut til å være ganske bestemmt så han kommer når han selv bestemmer seg for det ser det ut som :) eller så skulle vi inn til Riksen i april (samtale) også skulle vi begynne med hele prøvereørprossensen i august MEN så klarte vi å bli gravide helt av oss selv i febr/marsmnd.....kan du tro hvor sjokkerte vi begge var, tok en ukes tid før vi skjønnte at vi faktisk var gravide og at det faktisk var sant:) Så du mååååå kose deg masse med graviditeten og glede deg masse til tiden framover, gleder meg til å lese hvordan det går med deg framover,jeg er sikker på at om du får svangerskapskvalme de første mnd kommer du bare til å nyte dem hahaha:):)det gjorde jeg, var kjempekvalm men for hver dag som gikk så var jeg såååå glad for den alikevel :) masse masse lykke til klem
Flippa m Frida Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Johoo! Gratulerer så masse og velkommen i klubben!
endelig vår tur i mai :) Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 eg blir så glad når eg leser slike innlegg velkommen inn til oss!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 Gratulerer så mye :-) Deilig å endelig kunne komme over hit ikke sant? Klæm
FebruarBABYLOVEnrTO Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 Gratulerer her inne på sliterne også!! Jeg er så glad for dere!! JIPPI! Velkommen inn her - utrolig kjekt å ha deg her inne!
Coma Skrevet 18. november 2007 #11 Skrevet 18. november 2007 Gratulerer så mye med positiv test!!! :-)
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 19. november 2007 #12 Skrevet 19. november 2007 ENDELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VELKOMMEN HIT!!!!!! Er så gøy når vi endelig får det til :-) Prøv å ikke bekymre deg nå,kos deg!!! Varme klemmer
togutter-08og10 Skrevet 19. november 2007 #13 Skrevet 19. november 2007 Gratulerer så mye, og hjertelig velkommen hit på dette forumet. Du får holde oss oppdatert.
krysser fingre og tær! Skrevet 19. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. november 2007 Takker igjen for alle varme velkomster! Her er det virkelig en god stemning så jeg gleder meg til å bli bedre kjent med dere. Tok blodprøve i dag, men får resultatene først i morra. Dette er spennende altså! Håper selvfølgelig på høy og fin hcg, men ikke alt for høy slik at det kan være tre der inne- det hadde vært litt i meste laget...
krysser fingre og tær! Skrevet 21. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 21. november 2007 Hcg nivået var på 297 (dag 14) og var visst veldig bra, så i dag har vi sluppet jubelen enda mer løst. Nå er det bare å vente på ul om noen uker, og selvfølgelig kose oss i mellomtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå