Gå til innhold

Planer for permisjonstiden...?

Anbefalte innlegg

Tenker ikke på annet enn fødsel for tiden og at den lille snart må komme... Men plutselig slo det meg at det kommer en lang tid etter hvor jeg skal være i permisjon. Er riktig nok student og er tilbake i studietilværelsen til høstsemesteret.

Noen av dere som har planer for permisjonstiden?

Små prosjekter dere tenker på eller noe sånnt?:)

Blir nok aldeles nok med den lille for en periode, men det er jo lov å tenke litt på andre ting etter hvert, som kanskje går an å kombinere med mammatilværelsen...;)

Var uansett bare nysgjerrig og ville høre med dere folk!

God helg!

Krysser fingre for helgebarn;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10924700-planer-for-permisjonstiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg og har tenkt på permisjonstiden,men har ikke lagt så mange planer.

Sambo tar ut en mnd permisjon i februar/mars og da tenker vi å reise på ferie:o)

Ellers regner jeg med at jeg drar på trilleturer, og at tiden kommer til å gå fort, skal tilbake til studiene til høsten jeg og, så hvis det er mulig bør jeg kanskje lese litt i perm.tiden...vi får se!

Pemisjonstiden min blir ikke så lang da jeg og far deler og tar halvparten hver. Studerer deltid ved siden av jobb og har ikke tenkt å ta permisjon fra studiene selvom jeg har permisjon fra jobben så for min del er det nok å gjøre. Er klar over at det kanskje ikke går også, kan jo få en unge med kolikk i 6 mnd så da har man vel nok med å overleve...

Kommer til å gå kjempefort dette halvåret så har ikke tenkt å lage noen planer utover dette. Tror det er viktig å ha et rolig tempo den første tiden også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...