*bubbs* Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Testen var klinkende positiv på under et sekund. *hjelp* Jeg er glad/redd/uggen/spent. Merkelig at vi ble gravide den mnd: -hvor jeg ikke testet positivt på EL test -hvor vi nesten ikke hadde sex midt i perioden -jeg fikk en candidainfeksjon -jeg slurva med folaten er det mulig.... I tilleg har jeg hatt en småblødning, så dumme meg var etter 5 pp sikker på at tanta var kommet og dro på stand up show og jentekveld på byen med venninnene. Gjett om jeg angrer på det nå!!!! Jaja... Bra at jeg aldri drikker så mye i hvertfall da. :-/ Merkelig å tenke på at det kan komme en augustbaby til oss... (skjelver på fingrene når jeg skriver på tastaturet..)
perle* Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Gratulerer! =) Velkommen til 1 trimester. kos deg med graviditeten.=)
*bubbs* Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 Takk. Nå når jeg har tenkt litt får jeg økende dårlig samvittighet. Jeg har spist camambert som nesten alltid inneholder Listeria bakterier, jeg har drukket vin til et par måltider, jeg har spist rå fisk så det holder osv... Jeg var bare SKRÅSIKKER på at jeg ikke var gravid denne mnd. Det er jo mot all odds! vet jo at det pleier å gå bra, men samvittigheten gnager. Jeg er redd jeg....
Hobde Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Hei! Gratulerer!!! Hvis du hadde fått en Listeria infeksjon ville du merket det!!!! Man blir skikkelig syk!!! Så hvis formen er fin er nok alt iorden!! Jeg var ute på byen en gang før jeg visste at jeg var gravid (tror egentlig ganske mange har opplevd akkurat det) forrige gang. Det svangerskapet resulterte i en sunn og frisk gutt som snart er tre år. Bare man lever sunt og alkoholfritt etter positiv test går det nok bra. Lykke til!!!
Tellefanten Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Det går nok bra skal du se. Du er nok ikke den eneste som har opplevd dette. Det skjer når man minst vente det Grattis!
Utenlandsgravid Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Gratulerer *bubbs*! Ikke bekymre deg for det du har gjort! Jeg kjenner flere som har hatt både en, to og tre kvelder på byen med spire i magen og 9 måneder senere født velskapte barn. Jeg spiste sushi, muggost, drakk vin og tok meg en røyk den dagen jeg ble gravid, mulig det var dette som var utslagsgivende For all del, anbefaler ikke denne coctailen, men jeg tror ikke du trenger uroe deg! Kos deg videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå