Gå til innhold

Svangerskapskurs i HAMMERFEST !


Liten januarspire - nummer 4

Anbefalte innlegg

Hei :)

Da vi var på jormorkontroll i uke 32 ble vi innvitert til svangerskapskurs på Hammerfest helsestasjon 3.desember 07.

Noen flere Hammerfestinger som skal dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lagt ut tråd både her og på 3.trim om at det blir Bim-treff på Qa mandag 1930. Tror ikke vi blir så mange så håper du kan komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kurs sist uke, vi, sammen med desember-foreldre... Dumt du ikke kan være med på mandag, Katrine - noen annen dag som er bedre til uka? Før torsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. dumt at Katrine ikke kan bli med på mandag, men skal vi ikke bare møtes da likevel? Har fått med noen flere så...Forhåpentligvis blir det ikke siste gang vi har et BIM-treff så da kan vi heller finne en dag som passer for alle neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er vanskelig å finne en dag hvor det passer for alle :\

 

Men hva om vi alle hadde møttes 3.nov. når vi har vært på svangerskapskurset, da har vi jo allerede møttes og jeg vil tro at samtalen er godt igang da :)

Og da kan vi jo eventuelt ha med partnere om noen ønsker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hvilket klokkeslett har dere fått på svangerskapskurset 3.desember?

Jeg har fått beskjed muntlig av jordmor at det blir 13.30, men på den skriftlige beskjeden har hun skrevet 12.30 .

Og det kan ikke stemme for jeg har jo fått time til svangerskapskontroll 3.nov. kl. 12.30 ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en melding fra jordmor og der stod det 12.30. Skal på kontroll neste onsdag så regner med jeg får en bekreftelse på tidspuktet da. Hvis du vil ha en avklaring fort er det jo bare å ringe eller melde jordmora. Har du Anne Karin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Ann Karin ja, prøvde å ringe igår, men hun var ikke tilbake på jobb før tirsdag .. :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...