Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 lurere bare på om d er noen som har prøvd å scanne foto som man har tatt hos fame? skal å få gratis fotografering før jul der,men så koster d så myeå få kopi.. så tenkte vi kunne kopiere bildene hjemme.. noen me erfaring?
Snupi27 Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 vi var å tok bilder der forrige uke.. men jeg bare lurte på hvordan du har tenkt å ta kopi? kopi av det ene bilde du får gratis eller? vi spurte om vi kunne få med prøvebilder hjem på cd men skulle vi ha det måtte vi betale 14tusen kroner for den cden.. heh
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Hei. Jeg har nett scannet mitt bilde som jeg tok på Fame(gratis bildet) og det ble helt ok. Så du kan sikkert gjøre det samme. Har ikke printet det ut da, men bildet som viser etter scanningen er kjempe klart og fint. Å få cdn med bilder er kjempe dyrt og du får nok ikke låne den med hjem til vurdering. Om du får det, så er bildene så dårlige og umulige å kopiere, at du ikke får noe utav det. Så ta gratis bildet og scann det inn og print det ut igjen. hehehe Eller lever det inn til en vanlig fotobutikk og få kopier. Står ikke Fame på bildet noen steder,så de kan ikke si noe på det... Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 hehe:) ja trur vi bi å gjør d.. e jo helt sykt at d ska vær så dyrt som d e på fame .. hehe
Kosel Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 vi tok bilder på fame. betalte 300kr, så fikk jeg gratisbildet i 20x25 i stede for 14x18. Det er to cd`er, en til 14 700kr og en til 4 700kr. Jeg kjøpte den til 4 700kr - har rettigheter til å bruke bildene som jeg vil, men de er lagret i en dårligere oppløsning slik at jeg ikke kan lage store forstørrelset. men ellers kan jeg sende de inn til fotobutikker å få de fremkallet. fått kjempe flotte bilder i 15x20 og 20x25. jeg er superfornøyd:) og det er helt og fult lovlig - jeg spurte når jeg var hos fame og de sa jeg kunne printe ut, styre og ordne så mye jeg gidder c",)
Bippe77 Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Jeg har scannet gratis bildet for ei venninne.. det ble kjempefint det! Hun sendte det så inn til et sted å lagde julekort av det... så ikke frskjell fra vanlige bilder!! Lurt å scanne, for er jo rimelig dyrt ellers på fame...
Kosel Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Og på cd`n jeg kjøpte var det ca 44 bilder og kun et par tre av de jeg ikke liker. så syntes absolutt det var verdt 4700kr. når jeg får så mange bilder ut av det.. og med picasa bildered.prog kan jeg få alle i sort/hvitt, sepia, glød, bløtfokus ++++ så det bli julegaver i år. kjøpe større rammer og sette sammen flere bilder i montasjer,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå