Gå til innhold

Størrelse på embryo?


Guttebaby:)

Anbefalte innlegg

Jeg var på ultralyd i går, og da målte spiren 18 mm... Jeg har trodd jeg er 9+5.. Ifølge babyverden er jeg nå 8 uker på vei, men her på BiM er jeg 9 uker.. Håper så veldig det er 9 uker( altså ti om to dager;) ) Synes det er leit å rykke tilbake til 8 igjen nå.. da er det jo enda fler uker igjen som så mye kan skje...

Noen med samme erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar:) Min var 18,6. Men at man er 8 uker på vei er da tatt ut ifra beregningen på babyvereden... men om du går inn på uke for uke oversikten på barnimagen er du også 9 uker på vei... Jeg vil så gjerne heller stole på denne siden...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Betyr ikke det at man har begynt på sin uke 9 da?At du går oppover mot uke 9?Sånn jeg har forstått det iallfall:p er iallfall 8+2 i dag.Var legen som sa at jeg var 8+1 (i går ja) i følge en tabell hun hadde:p

Jeg skjønner deg godt:) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. så vanskelig dette skal være da...jo, jeg tror det er sånn du sier.. men da er jeg 9 uker på vei, og er i den tiende uke...

Jeg tror rett og slett jeg stoler på barn i magen tabellen... legen bruker babyverden sin tabell.. fordi de er støttet av sandvik.. som blant annet utgir de bøkene man får da man er gravid;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, på besøk fra 3 trimester =)

 

Når du er f.eks 8+2 på vei, er du 8 fulgåtte uker + 2 dager.. Altså du holder på med den niende uken. Når du er på 9+0 er du ni fulgåtte , og begynner på den tiende=)

 

Dere bytter trimester når dere er 12+0 - altså 12 fulgåtte uker =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...