Gå til innhold

trenger råd rundt mme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ammer og gir også mme men jeg opplever at sønnen min på snart 4 mnd blir litt treg i magen (og kanskje også får noe luft - kan også være noe jeg spiser). Jeg lurer på om noen har noen gode råd rundt dette? Jeg tenker på om jeg bør bytte ut NAN med et annet merke (men synes at disse små NAN drikkene er utrolige prsktiske) og hvor mye maltekstrakt jeg skal bruke og evt. svisker?

Tusen takk for hjelpen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting du kan prøve er å blande pulveret ut i varmere vann (bare ikke over 60 grader!!!),det gjorde susen her i huset :o) Eller du kan prøve med ei halv teskje malt i flaska,hjelper ikke det kan du prøve med 1 teskje. Må nesten bare prøve deg fram på hva som hjelper på gutten din :o) Sviskemos kan du gi som dessert hvis han liker det, må nesten bare prøve deg fram på mengden :o)

Lykke til :o)

Skrevet

Du kan gi til sammen 3 t-skjeer malt i døgnet, så jeg syns det høres litt mye ut med 1/2 t-skje i flasken da, men... Jeg har kokt vann for et helt døgn, og da tar jeg en t-skje i vannet før jeg heller det på flaskene, men det er jo mange måter å gjøre det på da.

Jeg har hørt at du kan blande i varmere vann, men det hjalp ingenting for oss da. Bruker du kun de engangspakkene? Hvis du bare bruker de til feks tur, kan du trygt bytte pulver til feks Hipp. Jeg har bare brukt det i tillegg til malt + litt sviskepure i grøten etter at hun ble 4 mnd. Nå går det så det suser her i gåden da:)

Hvis det er knip det er snakk om kan du jo gi ham fenikkel-te, eller amme-te, eller du kan drikke det selv. (Husker ikke hva du skrev;-)

Lykke til da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...