Gå til innhold

Kaldt!


Ophelia & Jr.

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som fryser noe vanvittig? Jeg sitter nå på jobb med ulltrøye og fleecejakke og en ulljakke over låra. Fingrene mine er nesten is... Må rett som det er sette meg på dem for å "tine" dem. Hjemme i sofaen har jeg to pledd og ulltøfler mens sambo sitter i t-skjorte... Prøver å gå og sykle en del for å få igang blodsirkulasjonen, men det har bare effekt der og da virker det som...

 

Noen andre som har det slik?

Jeg gleder meg til sommeren!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yes da.. Men jeg fryser ikke hele tiden. Her går det i ordentlige temperatursvinginger der jeg fryser så jeg nesten hakker tenner det ene øyeblikket, for så å være uutholdelig varm det neste. Det er visst ganske vanlig å ha det sånn, særlig det med å fryse den første tiden. Det er visst fordi den lille i magen stjeler det meste av energien vi får i oss, slik at det blir lite igjen til den vordende mammaen. Men det endrer seg etter en liten stund. De aller fleste gravide føler seg altfor varme utover i svangerskapet. Mamma fortalte at da hun var på vei med søstern var hun glad hun var størst på vinteren. Hun sa at selv om det ikke var mer enn 12 grader inne i huset, syntes hun det var for varmt. Hvordan det var da hun gikk gravid med meg vet jeg ikke. Da hun tuslet rundt med sistemann (brodern) gikk hun høygravid på sensommer/høst. Vet ikke hvor varm hun var da.

 

Kle på deg nå du og nyt alt det som skjer i kroppen =) Snart kan du nok ikke få tatt av deg nok klær =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, jeg og har det slik! Fryser og hutrer, kler på meg 2 strømpebukser, ulltrøye og masse tøys...

 

Jeg var så sikker på at det var motsatt, mener jo å huske det fra sist gang - for jeg er jo normalt en fryspinn også, men da var jeg varm, midt på vinteren!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er så fantastisk å høre at andre har det som meg! Jeg er til vanlig, i ugravid tilstand, den som svetter når alle andre fryser, men hu hei som det har forandret seg. Jeg går i dag med ullundertrøye på jobb, jeg er dritt lei av å fryse. Når jeg må utenfor døra drar jeg på både ullgenser og stillongs og lue (jeg har aldri tidligere likt luer, men nå er jeg 100 % avhengig).

 

Egentlig er det litt morsomt å oppleve denne siden også, jeg syns egentlig det er bedre å fryse litt enn å svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å få bekreftet at det er relativt normalt, her jeg sitter godt innpakket i ull og fleece.

 

Men det er en liten pris å betale for å få den store drømmen oppfylt, så jeg pakker meg innog smiler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å takk for at det finnes flere som fryser! Jeg fryser så utrolig, har aldri opplevd maken. Ikke sånn i forrige svangerskap.

Sitter også med ulltrøye, ullsokker, fleece og tykt ullpledd i sofaen og får ikke varmen. Eneste som hjelper er en knall varm dusj(varmen varer ikke så lenge da).

 

Er det rart våre menn bare rister på hodet der de sitter i t-shirt og shorts!?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...huuutre...sitter her og fryser selv. En veldig ubehagelig følelse, kommer i bølger. Måtte legge meg i stad med pledd og 2 dyner oppå der igjen, hjalp en stund men jaggu sitter jeg ikke her å fryser igjen...!

 

Er dessuten plaget med hodepine og er veldig uopplagt om dagen...

 

Dette var dagens klage, men jeg skal ikke klage over at jeg ikke er kvalm ihvertfall, da fryser jeg heller....hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryser skikkelig ofte, mens samboern sier det er helt fin temperatur her så står jeg og skjelver... Det som gjør at jeg merker det mest, er at jeg er den som bestandig synes det er for varmt, og som skrur av alt av varme når jeg får muligheten. Klarer vanligvis ikke når det er varmere enn 18 grader, og nå varmer jeg så tilogmed svigermor komenterte det når hun kom på besøk i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...