Gå til innhold

Æsj, negativ test

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjedelig! Men da blir det ny Nordicatur i desember - på'n igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så dumt!!!

På den positive siden får man jo da sjansen til litt julegave handling i København...slik velger nå i alle fall vi å tenke på det ;o)

Lykke til, tenk hvilken fantastisk julegave dere kan få!

Skrevet

Så sant så sant! Det er kjedelig, men ikke tragisk med tanke på at det var vårt første forsøk. Når skal dere nedover igjen?

Skrevet

Vet ikke helt. Inntil videre er jeg fremdeles offisielt gravid, men det er nok ikke liv laga der inne og jeg venter egentlig at det skal ta slutt når som helst. (rakk å teste positivt før jeg fikk en merkelig følelse, og testet negativt...nå venter jeg på svar på siste blodprøve og den endelige dommen. Er egentlig 5+0 idag)

Så alt ettersom når jeg begynner å blø egentlig...kanskje om et par, tre uker. Og dere?

Skrevet

Det høres tøft ut, masse lykke til - veldig mulig det går bra, har jo skjønt at ingenting er det noe fasitsvar på i denne prosessen. Håper du får res veldig snart, er så slitsomt å vente

Jeg har ikke fått mensen jeg heller, og det er det som er så rart, men har slått fra meg at dette ble noe så da tipper jeg om to-tre uker jeg også litt avhengig av hva gyn anbefaler.

Hell og lykke til callmebecka!

Skrevet

Ikke fått mensen...hmmm....!

Hvilken dag er du på?

Etter å ha prøvd noen runder har jeg opplevd alt fra å få mensen 3 dager for tidlig til 3 dager for sent, uten at det har vært noen grunner til det. Men så lenge den ikke har kommet er jo spenningen der fremdeles...

Mellom de siste innleggene kom "mensen" eller hva jeg skal kalle det her...så svaret på blodprøvene er vel heller uinteressant nå...men, men.

Sånn kan det også gå. Håper jeg trenger færre forsøk enn denne runden på å bli gravid igjen. Hører så mange historier om folk som blir gravide med det samme etter en SA, så det er det vi satser på nå!

(Hørte forsåvidt også at det skulle være så lett å bli gravid hvis man prøvde rask etter forrige fødsel, men det har ikke vist seg å stemme....)

Satser nå på en langhelg i København rundt 1 desember :o)

Lykke, lykke til!!!!

Skrevet

Hei

Jeg er på dag 14 etter inseminasjon. Rare greier, men så syns jeg alt blir annerledes meg pergo og ovitrelle, kjenner liksom ikke igjen kroppen i det hele tatt og fulgte ikke plagsomt mye med før vi begynte heller ;)

Så leit at du fikk mensen! Masse lykke til i Danmark :)

Skrevet

kjenner meg igjen i å miste oversikt over mens etter start med pergo, gonal og ovitrelle. testet selv negativt på da 14, det var mandag, mens kom ikke før torsdag og da er det noen dager der man går og lurer....

Kjedelig for dere begge at dere testet neg. men julemarkedet i købehavn Tivoli skal visst være populært....Vi må ikke gi opp troa jenter.

Jeg reiser til nordica igjen neste helg . Min gynekolog har ikke mulighet å skanne i helgene og tror det eller ei men da havner dag 10 på helg hver gang selvfølgelig....

God tur til alle som reiser nå før jul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...