Gå til innhold

April: Lenge siden jeg har vært her inne =)

Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

Eller er innom å titter litt hver dag,stortsett,men får sjeldent tid til å skrive,så tenkte å skrive noen ord om hvordan det står til her,nå som mini sover =)

Mini vokser og vokser,hehe,skal på kontroll med han i nesten mnd,8mnd kontroll..hjelp..hvor er tida blitt av? =)

Lillegutt er blitt stor han også,eller,har jo ikke vært på kontroll siden astmakontrollen,men da var han ca 13kg med klær og alt,og rundt 90cm..sånn ca,husker ikke helt =) (august)

Har prøvd å få tak i barneleger på sykehuset for å få de til å henvise oss til voksentoppen med han,men uten nytte,så igår var vi hos fastlegen,og han har henvist oss til barnelege for vidre henvisning til voksentoppen,må en spesialist til for å henvise,så igår var jeg var sååå glad.

Han går nå på 2typer forebyggende medisiner,og må enda ha anfalls medisin,dette synes ikke fastlegen vår noe om,og han er kjempeplaget med vonde ledd og muskler pga den ene medisin,og dårlig mage.

Fikk svar på allergiprøvene som ble tatt,og alle ser fine ut =) ikke allergisk mot noe de tok test for =)

Han prater som en foss nå,hehe,er ikke mye han ikke får til å si,og hele setninger med 4 og flere ord kommer,men ordene er ikke helt klåre,men tror det kan være pga hørselen,skal til ØNH i neste mnd,og får se da om det blir nye dren eller ikke,håper nesten det blir det,vi synes han har dotte litt tilbakei språket,og hører litt dårligere,og det var jo noe med hørselen på ene øret..åå..husker ikke var han sa,undertrykk eller noe slik..uansett,håper det blir bedre etterhvert,men han gjør seg fortsått hvertfall=)

Bleie er det kun om natten,nå er det ikke bleie på besøk,bilturer eller noe,har enda noen uhell,men er for det meste akkurat i det han skal sette seg på do/potta at det kommer litt for fort,hadde 2 uhell i bhg igår,og jeg vet ikke hvorfor,.de viste ikke de heller,men mistenker at de ikke orker høre når han sier ifra,for det gjør han,uansett hvor og når.

Ellers går det bedre med meg også,bekkene/ryggen min er på bedringens vei (bekkenlåsningen) trener som bare det på å bygge opp muskler der bake,manuell teraputen har gitt opp å knekke det på plass,hun sier jeg har for myke ledd,så det bare glir ut igjen,men å få muskler rundt er med på å stabilisere de,tog jeg merker stor forskjell =)

For noen uker siden hadde jeg en liten skiveutglidning,og det var vondt..så da var jeg sykemld husmor,gubben ble sykemld for å være hjemme med meg og mini,klarte knapt å gå selv..

Ellers har jeg vel ikke så mye mer å si..

Skal prøve å være er aktiv her inne,men må innrømme at jeg har mer eller mindre bosatt meg på nettby :/

noen av dere som er der eller?

Vel,nå er det vel nok skrevet,dere orker vel ikke lese mere,hehe =)

Men ha en kjempeflott dag jenter,og mange klemmer fra meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjekt at du stikker innom og skriver! Ser ut som at ting holder på å gå seg til hos dere nå! :) Det er bra.

Knerten vokser her også. Veide han med klær på onsdag. 9.6 kg!! og 72-73 lang.. Vanskelig å måle rett for han skulle jo IKKE samarbeide.. hehe.. -bombe.. Han begynte å åle seg framover i går, og er oppe og gynger på alle fire, men tryner med en gang han prøver å løfte armene for å komme seg fram.. Men det går mest i revers enda, da.. ;)

Snuppa lå inne hos oss i morres -som vanlig, og mens hun ligger på armen min sier hun så fint: Mamma elske annika! -Herlige jenta... Og fortsetter og synger: "alle alle alle elske annika, han er min, han er din, til himmelens land.." hehe.. god blanding av selvdikta og barnesanger... Så her utforsker hun språk og musikk for fullt.

Jeg har senebetennelse og den ser ikke ut til å slippe taket. I håndledd og albue og til dels også i skulderen.. UTrolig kjedelig å ikke kunne strikke!!!!!! *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre fra dere!! Er ikke på nettby, er heller Facebook som får sin kvote av data-tiden min, he, he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre fra det. Kjekt om ting hadde løsnet hos dere.

Nettby er eg så og si aldrig innom mer - men facebook er eg en del. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...