Gå til innhold

???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg måtte utføre en ufrivlig kirurgisk abort 9/10(var 8 uker på vei)...Jeg vil mer enn jeg kan utrykke prøve igjen.Men jeg sliter fortsatt med småblødninger i ettertid,av og på.Jeg har vært inne å sjekket meg for 3 uker siden,for å se om det kom av evt komplikasjoner eller rester.Men det var det ikke,hun sa slimhinnen så fin ut og trodde dette var en menstrasjon.Men det her stanset jo ikke,blør fortsatt litt av og på ennå..Ringte tilbake for en uke siden og da sa de at det ikke var noe å bekymre seg for og at det var kroppen som bruker tid på å stabilisere seg.Er det noen som har blitt graivde mens de har hatt småblødninger?og noen som også har hatt småblødninger etter de bli gravide igjen etter inngrepet? Håper sårt på svar fra noen med sammen erfaring eller med svar.Ellers ønsker jeg alle som prøver og håper og er gravide på ny,masse lykke til og krysser det jeg har for dere!mange fine mennesker her som kun fortjenner det beste i livet! Klem til alle sterke kvinnene :)

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg mista i juni, ca 9 uker på vei. Det tok 8 uker før jeg fikk mensen igjen, var på ultralyd og slimhinnene så helt fine ut. Jeg fikk også beskjed om at jeg bare måtte vente å se, gi kroppen tid. syklussen min har ikke vært normal etter dette. Har prøvd akupunktur også for å få 4 ukers sykluss igjen.Uten hell, og er desverre ikke gravid enda. Noen som har tips på hvordan man kommer tilbake i riktig syklus, og bli gravid igjen er jeg veldig glad. jeg ønsker deg masse lykketil. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...