erica_25 Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Jeg er nå 10 uker på vei og har fått tilbud om en ny jobb fra januar, men kan være her jeg jobber nå til jeg går ut i svangerskapspermisjon, Føler det blir litt teit å ta en ny jobb for bare 5 mnd men tanke på hva jeg skal si eller ikke si hvis jeg starter i den nye jobben. Hva ville dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Om du virkelig vil ha den andre jobben ville jeg snakket med de om det og vært sikker på å få komme tilbake etter permisjonen. Men du må huske på at du må jobbe 4 uker i den nye jobben før du kan bruke sykemelding og 8 uker før du kan bruke egenmelding. Jeg syns det er noe å tenke på siden du aldri vet hvordan formen blir når du er gravid.
erica_25 Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 Ja var det jeg tenkte på, så er jo litt lettere å være ett sted jeg kjenner alle og de vet om situasjonen min, og heller vente med å søke nye jobber til jeg er ferdig, er en jobb jeg kunne tenkt meg, men det dukker jo alltid opp nye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå