Gå til innhold

Jeg er så ulykkelig

Anbefalte innlegg

hei jenter!

Jeg vil ønske dere alle lykke til og gratulerer til dere som har født!

Jeg hadde termin mandag den 5/11, og fødselen startet søndag 4/11.

Vannet gikk og jeg kom inn på sykehuset med voldsomme rier.

De skulle sjekke barnet, og da viste det seg at lille prinsessa inni magen min var død :(

De vet ikke hvorfor det skjedde. Måtte føde henne, og det gikk egentlig greit men var veldig følelsesmessig tungt. Jordmor, jeg og barnefaren gråt :(

Jeg er utrolig ulykkelig. Har gjort alt riktig under svangerskapet. Så det er ikke min feil. Det må jeg bare trøste meg med..

Vi vil prøve igjen senere en gang. Barn har jeg lyst på uansett :)

Intill da er jeg glad for å lese deres fødselshistorier! Det hjelper på en rar måte. Gir meg håp til at jeg får det til senere en gang

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10921289-jeg-er-s%C3%A5-ulykkelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk takk :)

Jeg har mange år foran meg, og har folk rundt meg som støtter meg nå.

har enda ikke klart å gå inn på barnerommet. Har jobbet med rommet ett halvt år..

Samboeren min satt der inne i flere timer i går. Hørte han sang litt

begravelse til uken.

Uff, dette var leit å høre. Synes veldig synd på dere, dette er noe av det værste man kan oppleve. Måtte felle noen tårer da jeg leste innlegget ditt. Ta godt vare på hverandre, og gi dere selv lov til å sørge på deres måte! Håper dere blir foreldre igjen, da dere er klare for det!!!

Annonse

Kondolerer såååå masse.

Ta godt vare på hverandre. Det er kanskje en sørge gruppe i forbindelse med sykehuset eller på stedet der dere bor som dere kan være med i.

Vi opplevde nesten det samme, med vår nevø, for akkurat 2 år siden. Ekstra sårt nå som jeg selv, når som helst, skal føde. Jeg er redd for at det samme skal skje med oss.

Vår nevø levde da han ble født, men stoppet å puste ca 2 timer etterpå. Han ble lagt i respirator, men hadde nok fått en hjerneskade. Et døgn etterpå døde han. De fant aldri ut noen dødsårsak.

Han er sårt savnet, også av tante og onkel.

Jeg håper du blir gravid igjen, når dere er klare for det.

Jeg ønsker dere alt godt!

hei

uff, ja dette var ubeskrivelig trist å høre. snufs, sitter me klump i halsen og tårer på nedover kjakane eg.

hadde sjølv en komplisert fødsl for 7 år sidan, pga navlesnor rundt halsen på dattera mi, jertet hennar stoppa opp. vi trodde der og da at vi skulle miste ho. men de gjekk heldigvis bra.

Har sjølv termin om 2 dager no, er veldig bekymra og redd for at noke skal gå galt.

Tok oss faktisk 7 år no, før vi vart klarte til å prøve igjen. men de er rart de der, tida hjelper virkelig til å kome seg videre.

Tenker mye på dere!

og ser frem til at de blir deres tur når dere måtte være klare.

Oiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!! sender deg en lang lang klem og tenker på deg ......... Men uansett du er blitt mor til en nydelig liten engleprinsesse .......gratulerer....... det er dei vakkreste og beste barn ahan der oppe velger å ta tilbake med en gang .... dei er for gode til denne verden...... Stå på..... sorgen blir letttere å bære med tiden men aldri borte..... tenner et lys for dere i dag.

Hei!

Dette var tøft å lese, uff..skulle ønske ingen opplevde det dere har gått igjennom nå. Sitter og tørker tårene, blir så imponert over hvor mye mennesker kan tåle. Så fint at dere vil prøve igjen, håper det ordner seg for dere snart:o)

Det er rart hvordan livet og døden henger så tett sammen, jeg mistet bestemoren min i dag og blir veldig ettertenksom, mye i livet er helt umulig for oss å bestemme.

Alle gode tanker til dere, tenner to lys i kveld jeg.

God klem fra Guro

Annonse

Huff, jeg får helt vondt inni meg. Dette er jo noe av det verste som kan skje... Fikk tårer i øynene da jeg leste dette. Også blir man samtidig livredd at det kan skje en selv..Dette er noe som ikke skal skje!! Håper dere tar godt vare på hverandre!

Tenker på dere.

Klem fra meg....

Så forferdelig trist det må være å oppleve noe sånt.

Sender alle mine varmeste tanker til deg og dine, sånne ting går inn på oss andre her også. Vi tenker på deg.

Husk å ta ekstra godt vare på hverandre i tiden som kommer og lykke til videre, håper du klarer å bli gravid igjen når dere er klare for det.

Kjære deg!

Du er så tapper!

Jeg kondolerer så utrolig mye!

Dette er nok en trist tid, men jeg håper at du får kost deg litt i julen alikevel.

Er virkelig ikke lett..

Sender deg mange varme tanker og klemmer, så må du love at du og sambo tar vare på hverandre!

Store klemmer fra Hamar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...