Lykkelig mor til tre Skrevet 16. november 2007 #1 Del Skrevet 16. november 2007 Skulle hatt mensen på mandag men den har ennå ikkke kommet. Skal starte opp med progynova (for første gang) når mensen kommer. Men den kommer jo ikke. Jeg skjønner ikke hvorfor den ikke kommer. Og tro det eller ei, jeg har ikke stresset noe med tanken på det ene eller andre. Men det er klart at det IRRITERER meg at den ikke kommer!!! For jeg vil jo komme igang! Jeg drømmer om å kunne nyte julen med bisheten om at jeg har en baby i magen... og går det ikke som vi ønsker så skal jeg klare å nyte jule for det. Jeg har så mye å være taknemlig for Men for en fantastisk jul det hadde blitt om jeg ble gravid!!! Masse lykke til alle sammen. Og som sagt skulle hatt innsetting i uke 48, men i og med at mensen ikke har kommet til nå så regner jeg vel med at kanskje vi må vente til uke 49. For en skal vel helst bruke progynova i 14 dager? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10921272-da-hopper-jeg-nok-fra-uke-48-til-uke-49/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå