sussa76... Skrevet 16. november 2007 #1 Del Skrevet 16. november 2007 Hei hei.. Jeg ønsker å gratulere alle som har fått sin skjønne prins eller prinsesse.. Håper alle sammen har det bra og at di har hatt en flott opplevelse.. Husk å kos dere masse med den lille, for tiden går så utrolig fort.. Og til dere som fortsatt venter: Lykke til alle sammen.. Sender masse fødestøv deres vei********************************************************************************************************************************************************************************************************************' Selv skal jeg inn til planlagt ks til mandag kl 7, p.g.a hvordan ho ligger.. Er rett og slett ikke mulig for meg og føde henne på vanlig måte. På siste kontroll lå ho med ryggen oppover mot brystet mitt og med hodet på min høyre side, hode hennes er bøyd bakover så jeg tror ikke hun ligger noe særlig godt der inne.. Men hun har ikke vondt da, og det er jo en stor trøst.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10920908-gratulerer-alle-sammen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå