Gå til innhold

mona + kid


candyland

Anbefalte innlegg

hei, jeg har også tenkt å begynne på ketolysekuren. Hadde egentli tenkt å begynne på kuren nå, men da vet jeg at jeg hadde fått mange sprekker underveis, både i bursdagen min og jula, så jeg skal begynne 1 januar. Går bra me en liten potet til middagen, ellers er både kjøtt og kålrabi godt ifølge kuren slik jeg har forstått, men klarer ikke å gå gjennom hele desember uten å få nyte mandariner og marsipan med skjokolade....

Er så heldig at jeg har fått med meg en venninne som veier ca like mye som meg, og vi skal begge ned 20 kg ved hjelp av kuren og felles trening. Tiden frem mot nyttår skal jeg bruke på å finne ut mest mulig om kuren, finne gode oppskrifter og prøve å redusere sukkerforbruket det jeg klarer...

Hvis du vil kan vi godt ta kuren sammen og følge opp hverandre litt:) Vi ska holde på i 6 mnd. Og ska melde oss på jentebølgen til våren. Om vi klarer å gå ned 20 kg hver på 6 mnd er belønningen en sydentur!!!!:) Så da skal det ikke mangle på motivasjonen ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Candyland!

 

Tusen takk for tilbudet, jeg takker ja til å starte kuren sammen med deg (og venninna di) 1. januar! Jeg syns det hørtes ut som en god plan, så får jeg jula "for meg selv", hehe! Også er det greit å ha noen som kan pushe litt og kan komme med noen oppmuntrende ord, for jeg regner med at det kan bli hardt!

 

Jeg må også ned 20 kilo... helst 25 kilo, men skal sette meg litt delmål... tror jeg :)

 

Må kanskje finne en belønning jeg også, så jeg har noe å se fram til dersom jeg når målet mitt!

 

Skal vi bare møtes her 1. januar da eller!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supert:)

 

Kunne godt tenkt me å gått ned 25 kg jeg også, men er fornøyd om jeg klarer 20, så det er målet mitt først og fremst. Kommer nok til å sette mindre delmål etterhvert, men må se hvor fort eller sakte det går først. Går på reductil nå, men har kun gått ned 3 kg på snart ett halvår, så da er det på tide å prøve noe nytt. er innom her jevnlig, så kan møtes igjen her inne litt før nyttår så får vi følge opp hverandre:) Tenkte å kjøpe boken, og det jeg trenger nå, så alt er klart til 1 januar:) Så får vi håpe vi begge klarer målet vårt om ikke mer:) Er jo kun litt over 3 kg i mnd, så med litt innsats bør det gå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er jo kun litt over 3 kg i mnd, så med litt innsats bør det gå:)"

 

Godt at du er så positiv! Vi MÅ bare klare det - tenk så deilig å kunne komme sommeren 2008 i møte med minus 20 kilo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...