Gå til innhold

Til dere som har blødd og det har gått bra..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge blødde dere da? Jeg begynte å blø igår og det har ikke stoppet enda. Kommer når jeg tørker meg. Legen trodde det skulle gå bra, men blir jo redd. Men hvis det var et blodkar som hadde sprekt, så ville jeg jo tro at det stoppet etter noen timer?? Hmmmm

Skal jobbe i morgen, men hvis jeg ikke har stoppet å blø, så tror jeg at jeg blir hjemme og slapper av....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har termin 10.6. med nr 3. Har ikke opplevd det med de to andre men denne gangen har jeg noen dager hatt litt blod på papiret. Da jeg var på første legebesøk (uke 9), så hun at jeg hadde tynn slimhinne som lett kunne briste. Veldig greit å få en forklaring, selv om det har vært uskyldige mengder og ikke langvarig. Høres ikke ut som at det er store mengder hos deg heller, så det er vel stor sjanse for at legen har rett :)

Skrevet

hei!

klikk på nicket mitt og les bloggen,der står min blødningshistorie. Håper den kan være til trøst.

Skrevet

Takk takk, var godt å lese.. Ble litt lettet nå. Blødningen min har minsket litt. Så håper det går bra.. Var utrolig godt å se det bankende hjertet igår..

Skrevet

Jeg "fossblødde" en veldig kort stund. Helt klart blod. Dette varte bare noen få minutter, så avtok det veldig. UL på Riksen viste at alt var ok.

Skrevet

Sist hadde jeg rosa på papiret fra uke 7 til uke 12.. I 5 hele uker!!!

Men alt gikk fint, og jeg har ei sprell levende jente =)

Utrolig ekkelt når det blør, men det trenger ikke gå ille skjønner du ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...