Gå til innhold

En utruli opplevelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil så gjerne dele min utrolige opplevelse med dere andre.. og spesielt til dere som sliter med blødninger..

Jeg er 11+1 idag, og har sliti med mye med blødninger.. Har hatt endel småblødninger nå og da, noen med friskt blod og noen med brunt blod.. Noen ganger kom det veldig lite, andre ganger mer, men igår opplevde jeg at jeg plutselig begynte å fossblø friskt blod med store og små klumper i.. Det kom så masse blod og jeg var så redd!! Det varte i ca 5-10 minutter, og jeg måtte sitte på bøtte fordi det bare rant og rant...

Fikk komme til legevakta, og der var legen ganske sikker på at jeg hadde spontanabortert, så jeg fikk henvisning til ultralyd dagen etterpå, altså idag. Når jeg fortalte gynekologen å sykehuset hvordan jeg hadde hatt det i svangerskapet og kvelden før, var hun også ganske sikker på at jeg hadde abortert, men på ultralyden så vi et sprellende lite foster hvor hjertet banket og alt virket normalt!!:))

Jeg ble så lykkelig og takker Gud for at Han har beskyttet barnet mitt!

det var en veldig vanskelig natt når jeg var sikker på at jeg hadde mistet..

Jeg kan så klart ikke være sikker enda på at alt kommer til å gå bra, men legen sa alt så ut som normalt, så jeg håper inderlig det går bra..

Bare en liten glad historie som jeg så gjerne ville dele med dere andre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk! Jeg krysser fingre og tær for deg videre - God bless you both!!! ;D

Skrevet

Hei Hanne!

Kjempeflott at du ikke mistet barnet ditt!! Ønsker deg lykke til videre!

Jeg er ikke kommet så langt ennå (5+5), men har bøldninger... Så det var godt å lese om din utrolige opplevelse!

Skrevet

Takk begge to.. masse lykke til rikard si pia, det er mange som har blodninger og hvor alt gar bra.. prov og ta det med ro, og prov og ikke bekymre deg for mye, selv om jeg vet det er veldig vanskelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...