Gå til innhold

Trenger tips til hvilke sportsvogner som kan trilles med barnet vendt mot den som triller.

Anbefalte innlegg

Har vognen styre / evt. sittedel som kan snus begge veier -slik at barnet kan være vendt mot meg, eller være vendt framover hvis jeg vil det?

Kan vognen brukes opp til fire år?

Hvor mye veier den inkl. hjul?

Er den en god vogn for lange trilleturer?

Fortsetter under...

vi har stokke. super vogn både på grus og vei. i butikker,opp og ned trapper, inn og ut av bilen. veier vel så lite som det er mulig at en vogn veier.

vi hadde både sportsdel og bag delen.

den kan brukes til 4 år.

ryggen har 3 innstillinger med barnet vendt mot deg i sportsdelen. helt flatt, hvilestilling og helt rett.

vi bruker flatt og hvile til vår 8 mnd jente nå.

den kan snues slik at barnet er vendt fra deg og da har den 2 stillinger på rygg. hvile og helt rett(fint for barn som har sluttet å sove i vogna.)

en veldig spesiel vogn som man enten elsker eller hater

vi elsker den

fordi den er så lett å manøvrere og veier lite en den super på våre timeslange turer med hundene.

følger med poser og solskjerm,regntrekk,myggnett og handlepose til å feste under som kan slås igjen med glidlås når den ikke er i bruk. rommer 2 rimiposer med mat.

eller stellesekk.

hehe reklame for stokke men vi liker den så godt og så mange som skriver negativt uten å ha prøvd den

Både Simo, Brio, Emmaljunga og Teutonia har vel slike sportsvogner du spør om. Selv har jeg Teutonia Mistral-S, og er veldig fornøyd. Den veier 16,9 kg og har en innsats som kan snus begge veier og håndtaket er også vendbart. Lun og god vogn som visstnok kan brukes opptil 4 år (dersom noen sitter i vogn så lenge da)

Min TFK pro 3 kan også snus begge veier Vi er veldig fornøyd. Trehjuling som er et must for meg.

Vekten tror jeg er 15 kg husker ikke helt.

Den har alle mulig posisjoner på rygg begge veier.

Dette er en vogn som er velig god å trille på allslags føre, Den kommer med et fast forhjul , men vi har kjøpt til et svingbart som vi bruker.

Annonse

Har vognen styre / evt. sittedel som kan snus begge veier -slik at barnet kan være vendt mot meg, eller være vendt framover hvis jeg vil det?

- Bugaboo Cameleon

- 3 ulike possisjoner (hvile, nyskjerrig og rett opp)

Kan vognen brukes opp til fire år?

- Det kommer jo litt ann på hvor stor/ lang ungen er da... tror de sier noe om max kilo. Mener det er 17 eller 19...? (litt usikker)

Hvor mye veier den inkl. hjul?

- 9 kg

Er den en god vogn for lange trilleturer?

- vi triller og triller og triller..... 2 timer, er det lenge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...