Gå til innhold

kor blei det av sex lysta???


påhanigjen79

Anbefalte innlegg

e bare 8 uker på vei, men siden man fikk vite at man var gravid...har sex vært det siste æ har tenkt på, friste ikke i det hele tatt...virke nesten som det gikk en bryter av hos han å....fra å gjøre det annen hver tredje dag til 1 gang i uka...å da e det nesten bare for hanes del!!!

 

flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååh.. har det dessverre på samme måte!! Eier ikke sexlyst, og er bare 7 uker på vei!! Savner sexlysten min,jeg. Sambo klager ikke, men klager selv jeg.. tungt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, her er det stikk motsatt :)

 

vi har alltid hatt mye sex da :P max 2 dager liksom...

men nå er det minst 2 ganger om dagen, det er sambo som sier stopp nå av den årsak av at han ikke orker mer :P

 

hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, ja, - borte vekk ble den... Jeg er jo så kvaaalm... Siste jeg orker tanken på da, er sex!! Huff!

 

Mannen min tror jo det er noe galt med meg, og jeg er jo bare trøtt, kvalm og hormonell - ikke noe godt utgangspunkt for en konstruktiv krangel om sexlivet: Dette er jo litt unntakstilstand, tenker jeg, i alle fall til kvalmen går over!

 

Huff, sier jeg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt stopp her og:( Orker ikke å kysse en gang... ok med stryk på rygg og sånn, men noe mer er uaktuelt.. får heldigvis ingen klager, men synes jo det er leit selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre at andre har det sånt ;) hehe

siste jeg var gravid ut i andre-tredje trimester da va jeg sugen på sex nesten hele tiden...det er liksom alt eller ingenting!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...